۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۸۴۰۹۴
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

مانع زدایی و پشتیبانی از تولید نیازمند اقدام عملی و کار میدانی است

مانع زدایی و پشتیبانی از تولید نیازمند اقدام عملی و کار میدانی است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: مانع زدایی و پشتیبانی از تولید نیازمند اقدام عینی، عملی و کار میدانی است و با نگاه بخشنامه ای تحقق پیدا نمی کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار ارکان ستادی مجمع مشورتی نظام مسائل استان بر ضرورت برنامه ریزی مناسب به منظور رفع مشکلات مردم در بخش های مختلف تأکید کرد و گفت: مشکلات مردم باید به صورت میدانی رصد و حل شود.

وی با بیان این که مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم به میان آنها بروند، افزود: مناطق محروم و روستاها نباید از دید مسؤولان نادیده گرفته شود و باید اولویت‌ها شناسایی و پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که نباید همه مشکلات کشور را به اعتبارات و بودجه ربط داد، خاطرنشان کرد: خیلی از مشکلات را می توان با تدبیر و برنامه ریزی رفع کرد.

امام جمعه ساری، بخشی از مشکلات امروز را ناشی از عدم نظارت مناسب مسؤولان دانست و تصریح کرد: اگر یک نظارت صحیح و مستمر در بخش های مختلف کشور وجود داشته باشد به طور حتم بسیاری از مشکلات امروز را شاهد نخواهیم بود.

وی با بیان این که نباید شاهد توزیع ناعادلانه بودجه و اعتبارات دولتی در کشور باشیم، ادامه داد: در این خصوص باید یک نظارت مناسبی وجود داشته باشد تا شاهد توزیع متوازن اعتبارات در میان همه نهادها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت های موجود به منظور تحقق شعار سال استفاده شود.

امام جمعه ساری با بیان این که این نامگذاری نشان دهنده توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسأله تولید است، افزود: حفظ ارزش پول ملی و ثروت کشور به واسطه افزایش تولید و اشتغال ممکن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که مانع زدایی و پشتیبانی از تولید نیازمند اقدام عینی، عملی و کار میدانی است، تصریح کرد: با نشستن پشت میز و نگاه بخشنامه ای نمی توان به رشد تولید داخلی امیدوار بود.

وی با بیان این که امروز نیازمند حضور مسؤولانه و کارشناسانه مدیران اجرایی کشور در صحنه تولید هستیم، ادامه داد: همه بخش های کشور باید برای رونق تولید داخل تلاش و مجاهدت کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود از وضعیت فرهنگی موجود در کشور به شدت انتقاد کرد و افزود: ابتذال و افسار گسیختگی فرهنگی موجود به هیچ عنوان زیبنده استان مازندران نیست و انتظار ما برخورد با این گونه مسائل است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز در کنار مشکلات اقتصادی، در یک جنگ فرهنگی با دشمن قرار داریم، خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه های مختلف در قالب جنگ نرم، به دنبال از بین بردن هویت دینی جامعه هستند که باید مراقبت بیشتری کنیم./950/

ارسال نظرات