۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۸۴۳۳۹
رییس ایالتی مجمع علمای شیعه پاکستان:

دشمن با توهین به امام کاظم(ع) در صدد ملتهب کردن فضای کشور است

دشمن با توهین به امام کاظم(ع) در صدد ملتهب کردن فضای کشور است
حجت الاسلام والمسلمین سبزواری از روحانیون برجسته شیعه پاکستان اهانت امام کاظم(ع) را محکوم کرد و گفت: دشمن با توهین به امام کاظم(ع) در صدد ملتهب کردن فضای کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید سبطین حیدر سبزواری رییس مجمع علمای شیعه در ایالت پنجاب پاکستان و هیئت همراه شان با فرمانده هان پلیس شهر لاهور دیدار کردند.

در این دیدار که به همراه حجت الاسلام والمسلمین سبزواری حجج اسلام  قاسم علی قاسمی، امجد علی عابدی، حافظ کاظم رضا نقوی و از فرمانده هان پلیس ساجد کیانی و شارق جمال خان  حضور داشتند در خصوص امنیت حسینیه، مراسم عزاداری، مراعات پروتکل های بهداشتی کرونا و فاصله اجتماعی در روضه های ماه محرم گفتگو  و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سبزواری اهانت به امام موسی کاظم علیه السلام توسط عبد الرحمن سلفی وهابی تکفیری در روز های گذشته را به شدت محکوم و بخاطر دستگیری فوری وی از دستگاه امنیتی و پلیس تشکر کرده و بر مجازات وی تاکید کرد.

اقایان ساجد کیانی و شارق جمال خان از افسران پلیس پاکستان نیز به همکاری کامل و تامین امنیت عزاداران حضرت اباعبدالله علیه السلام در ایام محرم تاکید کردند./988/

دشمن با توهین به امام کاظم(ع) در صدد ملتهب کردن فضای کشور است

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
به برکت وجود امام جواد(ع) که در سن کودکی به امامت رسیدند این قضیه برای شیعیان کاملا اثبات شد و راه برای امامت سایر ائمه بعد از خود که آنان نیز در سن کودکی به امامت رسیدند هموارتر شد.
0
0