۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۸۴۳۴۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

معنویت انقلاب سبب خنثی شدن توطئه‌ دشمنان شده است

معنویت انقلاب سبب خنثی شدن توطئه‌ دشمنان شده است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: معنویت انقلاب و نظام اسلامی سبب ناکارآمدی تلاش‌ها و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و پاشنه آشیل نظام اسلامی و دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در یادواره شهدای روستای ایول چهاردانگه ساری با بیان این که باطن معنوی و معنویت انقلاب اسلامی دارای جاذبه است، گفت: این معنویت سبب شد تا مجاهدان به جهاد در راه خدا و دفاع از وطن و حرم بپردازند.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب در طول چهاردهه اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود: اما معنویت انقلاب سبب شد تا توطئه‌های دشمنان از جمله نقشه کودتای نوژه، جریان طبس و غیره به شکست کشیده شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که توطئه های 42 ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی با ایستادگی، هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شده است، تصریح کرد: حماسه انتخابات 28 خرداد نشان دهنده هوشیاری و بصیرت عاشورایی ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران مردمی عاشورایی هستند و این مسأله را در چهار دهه اخیر به روشنی ثابت کردند، گفت: معنویت انقلاب و نظام اسلامی سبب ناکارآمدی تلاش‌ها و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و پاشنه آشیل نظام اسلامی و دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که اگر از معنویت و انگیزه‌های الهی فاصله گیریم، در مقابله با دشمن به مشکل برخواهیم خورد، تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین سلاح ها در برابر توطئه دشمنان، معنویت و ارزش های انقلابی است.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان به دنبال کمرنگ شدن روح معنویت در جامعه اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم روح معنویت در جامعه تضعیف شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به موضوع مهم عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و با بیان این که دشمنان به دنبال قبح زدایی از بی عفتی و اباهه گری در جامعه هستند، بیان داشت: نباید بگذاریم مسأله عفاف و حجاب، مساجد و محافل مذهبی و فضاهای مربوط به شهیدان در جامعه کمرنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: این فرهنگ ناب، سد محکمی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.

وی با بیان این که پایبندی به دین و داشتن روحیه انقلابی نیاز امروز جامعه اسلامی است، ادامه داد: به طور حتم جامعه بر پایه ارزش های دینی و انقلابی می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند و به تحول و پیشرفت دست پیدا کند./950/

ارسال نظرات