۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۸۴۲۸۷
حجت الاسلام شکریان:

اهانت اخیر نسبت به علامه مصباح یزدی، نشان از عمق کینه توزی جریان سکولار است

اهانت اخیر نسبت به علامه مصباح یزدی، نشان از عمق کینه توزی جریان سکولار است
مازندران - حجت الاسلام شکریان، اهانت اخیر یکی از افراد معلوم الحال علیه علامه مصباح یزدی، را نشان دهنده عمق کینه توزی جریان سکولار نسبت به این عالم بصیرت و ولایی دانست.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران در پی اهانت به مرحوم آیت الله مصباح (ره)، گفت: آیت الله مصباح(ره) تا پایان عمر با برکت خود در تبیین  و ترویج معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.
 
وی با محکوم کردن اقدام سخیف و هتاکانه یکی از نویسندگان علیه علامه مصباح (ره)، اظهار داشت: علامه مصباح (ره) هم در دوران حیات با برکت خود و هم بعد رحلت این عالم اندیشمند مظلوم بود و این همه موج تخریب و توهین و گستاخی نسبت به ایشان بی سابقه بود.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با محکوم کردن در پی توهین و هتاکی یکی از نویسندگان، افزود: تعابیر رهبری معظم انقلاب در خصوص این عالم برجسته و متفکر بزرگ، بیانگر عمق شناخت ایشان نسبت به علامه مصباح (ره) است و اینگونه سخن گفتن از سوی عده ای فریب خورده در خصوص این اندیشمند جهان اسلام جفا به شخصیت و جایگاه علمی آیت الله مصباح (ره) است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبانی فکری و اندیشه های ناب و ایدئولوژیک علامه مصباح (ره)، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب در خصوص آیت الله مصباح (ره) فرمودند اینها عقبه تئوریک نظام هستند و نبود این شخصیت ها در برخی مسؤولیت ها خسارت بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
حجت الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به هجمه های فراوان در زمان حیات و بعد رحلت علامه مصباح (ره)، خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین و دغدغه مند ترین مبانی فکری علامه(ره)  نسبت به جایگاه و شان ولایت و رهبری معظم انقلاب بود و ایشان در این مسیر همواره مورد هجمه های فراوان دشمنان خارجی و داخلی بودند و هیچ وقت در دفاع از جایگاه ولایت و رهبری معظم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد و همواره موضع گیری های خود را اعلام می کرد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به ویژگی های برجسته و منحصربفرد علامه مصباح (ره)، تاکید کرد: ولایتمداری، بصیرت و ساده زیستی  یکی از بارزترین ویژگی اندیشمند و عالم برجسته جهان اسلام علامه مصباح (ره) بود.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که آیت الله مصباح(ره) در تبعیت از ولایت و رهبری الگوی جامعه بودند، تصریح کرد: این عالم بصیرت مبدع و مبتکر طرح ولایت  به عنوان یکی موفق ترین طرح های علمی و اخلاقی در کشور بود که رهبر معظم انقلاب همواره به آن اشاره کردند./950/
ارسال نظرات