۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۸۴۳۵۶
رئیس جمعیت اهل حدیث پاکستان:

اهانت به اهل بیت پیامبر(ص) اهانت به دین اسلام است

اهانت به اهل بیت پیامبر(ص) اهانت به دین اسلام است
قاضی خاموش توهین به حضرت امام کاظم(ع) را توطئه ای برای گسترش جنگ فرقه ای در پاکستان دانست و گفت: اهانت به اهل بیت پیامبر(ص) اهانت به دین اسلام و غیرقابل تحمل است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، قاضی عبد القدیر خاموش اندیشمند سنی و رئیس جمعیت اهل حدیث پاکستان در سخنانی توهین به حضرت امام کاظم(ع) را به شدت محکوم کرد و خواستار دستگیری عوامل ان شد.

وی با بیان این که گروه های با توهین به مقدسات اقلیت های مذهبی بویژه شیعیان این کشور قصد ایجاد نا آرامی و هرج و مرج در کشور را دارند، ابراز داشت: اهل بیت پیامبر(ص) همواره مورد احترام تمام ملیت ها و پیروان مذاهب حتی غیر مسلمانان در شبه قاره بوده اند، از آن سو اهانت به مقام شامخ امام موسی بن جعفر الکاظم علیهما السلام اهانت به دین مبین اسلام و غیرقابل تحمل است.

این اندیشمند سنی پاکستان به اهداف پشت پرده این اقدام ننگین اشاره کرد و گفت: مزدوران استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل همچنین بردگان آل سعود دشمنان ملت و اتحاد  اسلامی در داخل پاکستان اند و قصد دارند باجریحه دار کردن احساسات شیعیان موج ناامنی را در کشور گسترش دهند.

وی با تاکید به این که سخنان ناشایسته عبدالرحمان سلفی به امام هفتم شیعیان جهان حکایت از روحیه شیطانی وی را دارد، ادامه داد: فقط افرادی به توهین مقدسات دینی و شخصیت همچون امام کاظم(ع) می پردازند که از پایین ترین سطح علمی و بالاترین سطح تعصب و افراطی گری برخوردار باشند.

قاضی خاموش عمل توهین را اقدامی ننگین و جزو اهداف شوم و پلید عنوان کرد و ابراز داشت: ساده لوحان پاکستان باید بدانند که شعله ور کردن آتش اختلاف مذهبی به ضرر کشور و به سود دشمنان ملت و خاک پاکستان است.

وی با تاکید این که سران و رهبران همه مکاتب و مذاهب اسلامی از اهداف پشت پرده این اقدام آگاه اند و با بصیرت تمام این پروژه شیطانی را ناکام خواهند گذاشت، افزود: عناصر آشوبگرهمانند سابق بار دیگر با شکست روبرو خواهند شد.

یاد آوری می شود که چندین پیش فردی به نام عبدالرحمن سلفی، وهابی منش در پاکستان از کلمات ناشایسته ای در مورد حضرت امام موسی کاظم علیه السلام به کار برده بود که باواکنش سخت شیعیان و شخصیت های اهل سنت روبرو شد./988/

ارسال نظرات