۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۸۴۳۵۸

واکنش مدیرعامل رسا به اهانت علیه آیت الله مصباح

واکنش مدیرعامل رسا به اهانت علیه آیت الله مصباح
حجت الاسلام محققی گفت: این بار تخریب ها از سوی خودی ها صورت گرفته و نشان از تاثیر تکرار تخریب برای نفوذ در نیروهای خودی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا، در نشست مشترک مدیران خبرگزاری رسا و دفتر آیت الله اراکی ضمن تبریک پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر حماسه ای آفریدند و سلاله پاک رسول خدا(ص) برای منصب ریاست جمهوری انتخاب شد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در حال رایزنی و مشورت برای انتخاب کابینه خود است، گفت: امیدواریم آیت الله رئیسی افراد مناسبی برای کابینه برگزیند و در جهت چینش مسؤولیت های برای دولت حزب اللهی، آنچه که مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده را محقق سازد.

حجت الاسلام محققی با اشاره به تخریب های اخیر رسانه ای علیه آیت الله مصباح یزدی، ابراز داشت: این بار تخریب ها از سوی خودی ها صورت گرفته است و این امر نشان دهنده آن است که هجمه تخریب و عملیات رسانه ای دشمنان گسترده بوده که سبب نفوذ در نیروهای خودی شده است.

وی با اشاره به سابقه و مبازرات انقلابی آیت الله مصباح یزدی قبل از پیروزی انقلاب گفت: فعالان رسانه ای حوزه ها این افتخار را دارند که علامه مصباح یزدی، روزی تأسیس کننده نشریه و رسانه در حوزه بوده است.

مدیر عامل خبرگزاری رسا ابراز کرد: آیت الله مصباح یزدی در دورانی که برخی جرأت نداشتند که یک اعلامیه امام خیمنی(ره) را در کتابخانه خود نگاه دارند، نشریه انتقام را تدوین و منتشر می کردند.

حجت الاسلام محققی اظهار داشت: برای اثبات دوری جستن آیت الله مصباح یزدی نسبت به انجمن حجتیه همین استدلال ایشان کافی است که اگر ادعای تعطیلی اجرائیات اسلام و قعود تا زمان ظهور (مدعای انجمن حجتیه) درست بود، باید سهمین و نظام دریافت خمس در شیعه تعطیل می شد.

وی با بیان اینکه شخصیت های تأثیر گذار در جامعه مورد آماج حملات دشمنان هستند، گفت: آیت الله محسن اراکی از مفاخر حوزه علمیه و از شخصیت های پرکار و خدوم در زمینه فقه حکومتی است.

مدیر عامل خبرگزاری رسا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها مطالبه ورود حوزه به مباحث فقه حکومتی برای تولید علم و حل معضلات نظام را داشتند که آیت الله اراکی در این مسیر پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات و کنش های آیت الله اراکی و مجموعه های وابسته مورد رصد اتاق فکر دشمنان نظام اسلامی قرار دارد، افزود: قطعا اقدامات ایشان، مخصوصا در ابعاد عمیق و وزین علمی یکی از اقدامات درخشان حوزه علمیه است و سبب مباهات فضلا و فقه پژوهان حوزوی خواهد بود.

حجت الاسلام محققی بیان کرد: لازم است آثار و تألیفات آیت الله اراکی به زبان های علمی روز ترجمه شود و در اختیار فقه پژوهان قرار گیرد‌.

وی به ضرورت همکاری خبرگزای رسا و دفتر آیت الله اراکی تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات مشترک علمی، انعکاس زحمات،  آثار و نظرات آیت الله اراکی از وظایف خبرگزاری رسا است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
تاتحریف هست تخریب هم خواهد بود.....
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
این حملات و اشکالات تکراریه و پاسخ داده شده
0
0