۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۸۴۵۷۱
روزنامه پاکستانی:

رویکرد دولت جدید در ایران مقابله با غرب است

رویکرد دولت جدید در ایران مقابله با غرب است
یک روزنامه اردو زبان چاپ پاکستان نوشت: رئیس جمهوری جدید ایران مخالف هرگونه دیدار با جو بایدن همتای آمریکایی خود است و آن را به صراحت عنوان کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در مقاله‌ای با عنوان «رئیس جمهوری جدید ایران، انتظارات و بیم‌ها» به سابقه برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری در کشورمان پرداخت و به روند رقابت نامزدهای انتخاباتی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، کسب بیشترین میزان آرا توسط آیت الله ابراهیم رئیسی و سابقه فعالیت وی در دستگاه قضایی اشاره کرد.

در این مقاله ضمن اشاره به اولین کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهوری منتخب ایران با رسانه‌های داخلی و خارجی پس از اعلام رسمی پیروزی وی در انتخابات اخیر، آمده است: جدای از ادعاها و ملاحظات کشورهای غربی نسبت به ایران و یا رئیس جمهوری منتخب آن، آقای رئیسی خیالی برای انعطاف پذیری مقابل غرب ندارد بلکه وی برای تامین حقوق ایران عزم جدی برای مقاومت دارد.

اکسپرس نوشت: کشورهای غربی مدعی نقض حقوق بشر از سوی ایران هستند اما آنان باید بدانند که برای رفع مسائل خود با تهران، باید با رئیس جمهوری جدید ایران وارد تعامل شوند.

همچنین رئیس جمهوری جدید ایران مخالف هرگونه دیدار با جوبایدن همتای آمریکایی خود است و آن را به صراحت عنوان کرد اما همزمان از طرف‌های غربی به ویژه ایالات متحده خواست تا به قانون شکنی پایان داده و به وعده‌های خود عمل کنند.

این روزنامه اردو زبان پاکستان افزود: رئیسی خیالی برای عقب نشینی ندارد بلکه مصمم به مقاومت در برابر فشارها و به زانو درآوردن عوامل آن است. بنابراین غربی‌ها راه دشواری را درپیش خواهند داشت./۹۸۸/

منبع: روزنامه اکسپرس

ارسال نظرات