۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۸۴۶۳۶

به عشق علی، کتاب عیدی بدیم

به عشق علی، کتاب عیدی بدیم
در پویش پویش «به عشق علی کتاب عیدی بدیم» علاوه بر تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی با موضوع امیرالمومنینو غدیر، هجده عنوان کتاب منتخب د با تخفیف 30 درصد ارائه می شود.

به گزاراش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، در آستانه عید غدیر، بزرگترین عید اسلامی هستیم. عیدی که با تعابیر بلند و بی نظیری چون عیدالله الاکبر، روزاکمال دین و اتمام نعمت در روایات از آن یاد شده و اعمال بسیاری از جمله عیدی دادن و خرج کردن در عید غدیر از ائمه معصومین وارد شده است.

امام صادق (علیه السلام) فرمودند: یک درهم خرج کردن در روز غدیر برابر با صد هزار درهم در بقیه اوقات است.

امام رضا علیه السلام در کلامی روز غدیر را «یوم التودّد» خواندند، یعنی «روز مهر ورزیدن» و «یوم الحباء و العطیه» روز هدیه و بخشش.

عیددیدنی از سادات، و هدیه دادن در عید غدیر سنتی پسندیده به تاسی از کلام معصومین است.

کتاب به عنوان منبعی معرفت بخش، میتواند یکی  انتخاب عالی و بهترین هدیه ها برای عیدغدیر باشد. هدیه ای که عقل و جان را زینت میدهد و متناسب با هر سن و مخاطب میتوان آن را اهدا کرد . خود کتاب و اثر آن تا مدت ها برای گیرنده باقی می ماند. به خصوص در شرایط کرونایی که رعایت پروتکل ها برای برخی نذورات و برنامه ها دشوار است نباید عید غدیر کمرنگ شود. نذر کتاب، یک نذر فرهنگی جذاب در عید غدیر است.

در همین راستا، انتشارات کتاب جمکران پویش «به عشق علی، کتاب عیدی بدیم» را از شب اول ذی الحجه (20 تیرماه) و همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله  آغاز میکند .

در این پویش علاوه بر تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی با موضوع امیرالمومنین علیه السلام و غدیر، هجده عنوان کتاب منتخب در قالب های متنوع و متناسب با سنین مختلف با تخفیف 30 درصد ارائه می گردد.

نمک تبرکی جمکران و هدیه های جذاب برای کودکان و بزرگسالان متناسب با عیدغدیر این بسته های کتاب را همراهی خواهد کرد. همچنین هر روز «یک کتاب، یک مسابقه»، برای همراهان این پویش برگزار خواهد گردید. در این مسابقه هر روز یک سوال همراه با برشی از کتاب های منتخب ارائه و به برندگان جوایزی تقدیم خواهد شد.

کتاب هایی خواندنی برای کودکان و نوجوانان  همچون «زیباترین عید،زیباترین جشن»، مجموعه چهارده جلدی «دوستان پیامبر(ص) و علی(ع)»، «مژده گل»، رمان هایی در وصف امیرالمومنین علیه السلام همچون «کتاب مخفی»، کتاب سبک زندگی «فاطمه علی است»، کتابی در فضائل امیرالمومنین علیه السلام از زبان اهل سنت با عنوان «مسیح اسلام»، شرح نهج البلاغه با عنوان «بر شانه های اقیانوس» و...از مجموعه کتاب های منتخب غدیری این پویش هستند.

برای دریافت محتوای پویش «به عشق علی کتاب عیدی بدیم» و آشنایی با کتاب ها و حمایت از آن به سایت کتاب جمکران مراجعه فرمایید.

علاقه مندان برای پیوستن به پویش «به عشق علی کتاب عیدی بدیم» به سایت www.ketabejamkaran.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
عیدی بدیم چه تیتر کوچه بازاری.
تیتر باید رسمی تر باشه
0
0