۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۸۴۷۷۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم ایران نماد استقلال، شکوه و عظمت در دنیا هستند

مردم ایران نماد استقلال، شکوه و عظمت در دنیا هستند
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه مردم ایران نماد استقلال، شکوه، عظمت و قدرت دردنیا هستند گفت: امام خمینی(ره) جامعه را به سمت ارزش های انسانی پیش برد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد، گفت: امام امت بیشترین نقش آفرینی را در انقلاب اسلامی به مردم داد و این نقش را تنها برای حدوث انقلاب به مردم واگذار نکرد، بلکه نقش آفرینی مردم در انقلاب اسلامی برای بقا و دوام آن است.

وی افزود: امام تمام معادلات و تقسیم بندی‌های جهانی بین دو قدرت شرق و غرب را برهم زد و جهان متأثر از ارزش‌های معنوی و الهی و مکاتب آسمانی شد و دین اسلام را به معنی واقعی کلمه درتمامی مجالس و محافل جهان کنونی مطرح کرد.

به گفته وی امام خمینی(ره) تمامی دستاورد‌های انقلاب را به برکت عظم و اراده و ایمان خود و ملت ایران به دست آورد و این عزم و اراده و ایمان به خدا و باور به مردم سبب پیروزی خون بر شمشیر شد تا قرن بیستم به نام عصرخمینی به ثبت برسد.

امام خمینی تمام قد مقابل استبداد داخلی و استعمار خارحی ایستاد
 
آیت الله سلیمانی گفت: امام خمینی(ره) در این رهگذر تمام قد در مقابل استبداد داخلی و استعمار خارجی بدون کمک از هیچ ابرقدرتی به پیروزی رسید و گفت آمریکا از شوروی بدتر، شوروی از آمریکا بدتر و انگلیس ازهر دو بدتر است و هنوز هم مبارزه با آمریکا با تکیه به قدرت الهی ادامه دارد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون وابستگی به هیچ قدرتی بعنوان یک ابر قدرت در منطقه با همه قدرت‌های باطل استبداد داخلی و استعمارخارجی مبارزه می‌کند.

امام خمینی جامعه را به سمت ارزش های انسانی پیش برد

آیت الله سلیمانی از تکیه بر قدرت الهی، توکل به خدا و تکیه به قدرت مردم و توجه به ظرفیت‌های داخلی به عنوان سرمایه‌های نظام برای ادامه راه در گام دوم انقلاب یاد کرد و اظهارداشت: امام خمینی(ره) با این سرمایه توانست با ابر قدرت‌های جهانی مبارزه کند و به پیروزی برسد.

به گفته وی امام خمینی(ره) توانست اصل استقلال و عدالت اجتماعی را به مردم هدیه کند و حرکت جامعه را به سمت جامعه‌ای مبتنی برارزش انسانی به پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی و تلاش ضد امنیتی در صفوف اقشار مختلف ملت را از جمله دشمنی‌های استکبارجهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: دشمن تلاش زیادی کرد تا انقلاب اسلامی را در افکار عمومی بی ثبات نشان دهد و با سردادن عربده قدرت قصد اغواگری و فریبکاری ملت ایران داشت.

مردم ایران نماد استقلال، شکوه، عظمت و قدرت در دنیا هستند

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه نباید تحت تأثیر تبلیغات مسموم دشمن قرارگرفت، ابراز داشت: مردم ایران نماد استقلال، شکوه، عظمت و قدرت در دنیا هستند و این درحالی است که کشور‌های دیگر همه وابسته به ابرقدرت‌های غرب و شرق و زیر سلطه آن‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت قهرمان همیشه حاضر در صحنه  ایران به تأسی از امام امت فریاد می‌زنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، یادآور شد: جان بولتون مشاور امنیتی ترامپ که مدعی بود انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را هرگز نخواهد دید و در تهران کریسمس را جشن خواهند گرفت، این آرزو را با خود به گور خواهد برد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات