۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۸۴۸۷۲
حجت الاسلام جوکار:

شورای نگهبان ضامن اسلامیت قوانین کشور است

شورای نگهبان ضامن اسلامیت قوانین کشور است
تهران - حجت الاسلام جوکار گفت: شورای نگهبان ضامن اسلامیت قوانین کشور است و علاوه بر این نظارت بر تفسیر قانون و انتخابات را نیز برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و عبودیت خالصانه پروردگار، اظهار کرد: ولایت کلید پذیرش اعمال عبادی است و عبادت زمانی ارزشمند است که همراه ولایت‌مداری باشد.

وی با اشاره به نشست مجازی منافقین با سران اروپایی و امریکایی افزود: آمریکا و اروپا حامیان تروریست و منشا گروهک‌های تروریستی هستند و مسؤولانی که هنوز در تلاش مذاکره با غرب و آمریکا هستند، دشمن شناس باشند و به آنها اعتماد نداشته و تابع فرمایشات مقام معظم رهبری باشند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس بیان داشت: شورای نگهبان ضامن اسلامیت قوانین کشور است و علاوه بر نگهداری از قوانین کشور، نظارت بر تفسیر قانون و انتخابات را نیز برعهده دارد.

حجت‌الاسلام جوکار با تشکر از سفر رییس قوه قضاییه و مجمع نمایندگان استان تهران به شهر قدس افزود: بررسی صلاحیت‌ها و نظارت در انتخابات شوراهای اسلامی لازم است به شورای نگهبان که نهادی فرا جناحی است، سپرده شده تا انتخابات شوراهای اسلامی نیز سالم و در تراز انقلاب اسلامی مانند انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

وی گفت: اداره بهزیستی باید متولی بهتر زیستن در جامعه باشد و دردها و مشکلات معلولین را رسیدگی کند، مسؤولان عالی رتبه کشور باید به معیشت، درمان، مسکن، اشتغال و مهارت آموزی افراد دارای معلولیت توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه شهرقدس با تأکید بر اینکه چارت سازمانی بیمه تامین اجتماعی شهرستان قدس نیاز به تغییر داشته و این اداره پاسخگوی جمعیت منطقه نیست تصریح کرد: بیمارستان تامین اجتماعی پس از ۳ سال از وعده مسئولان ارتقا پیدا نکرده و می‌بایست بر افزایش سرانه‌های بهداشتی شهرقدس رسیدگی شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد سید شریفیان
Iran, Islamic Republic of
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
درود بر شورای نگهبان
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
شورای نگهبان به وظایف خودش عمل کرده
0
0