۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۸۵۰۲۲
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

تربیت مبلغان مسلط به زبان های خارجی از ضروریات عرصه تبلیغ است

تربیت مبلغان مسلط به زبان های خارجی از ضروریات عرصه تبلیغ است
اصفهان _ آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به مسیر رو به رشد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: امروز یکی از ضرورت های عرصه تبلیغ تربیت طلاب مسلط به زبان‌های خارجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به روایتی از امام محمدباقر(ع) گفت: کسی که یک نفر را هدایت کند تا زمانی که او عمل صالح انجام دهد یا دیگران را هدایت کند از حسنه و خیر این هدایتگری بهره خواهد برد.

وی در ادامه بر ضرورت پرهیز از ریاکاری در اعمال تأکید کرد و اظهار داشت: ریا آفت بسیار ظریفی است که باید به شدت مراقب باشیم به آن مبتلا نشویم و در همه امور نیت خالص داشته باشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به زحمات همه مسؤولان ادوار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تصریح کرد: در همه ادوار و این سال ها همچنان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رو به رشد بوده است و مدیران این مجموعه افرادی توانمند و اثرگذار بوده‌اند، این رویه در دفتر تبلیغات اسلامی قم نیز وجود داشته است و امیدوار به استمرار این روند هستیم؛ آقای قطبی انسانی متین، باسواد، بافضل و مخلص هست که اقدامات خوبی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان داشت و امیدوار هستیم آقای احمدیان هم این مسیر را به خوبی و بهتر از قبل پیش ببرند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ظرفیت ها و ویژگی‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تصریح کرد: آموزش زبان های خارجی به مبلغان در دفتر تبلیغات اسلامی یکی از دستاوردهای این مجموعه است که بسیار مفید و اثرگذار بوده است و باید این موضوع را با قوت ادامه داد.

وی تربیت منبری‌های زبان‌دان و مبلغان مسلط به زبان‌های مختلف را موضوعی بسیار ضروری و مهم توصیف کرد و گفت: اختصاص مدارس و حوزه‌های خاص تربیت مبلغان زبان دان و مسلط به زبان‌های خارجی از مسائل مهم و ضروری است که باید به آن توجه بشود و در این زمینه جامعه المصطفی(ص) العالمیه بستر و ظرفیت بسیار خوبی دارد./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات