۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۸۵۰۲۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

فلسفه حکومت اسلامی خدمت به مردم است

فلسفه حکومت اسلامی خدمت به مردم است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: فلسفه حکومت اسلامی خدمت به مردم است، زیرا خدمت به مردم دارای دو بُعد دنیایی و اخروی است و این خدمات برای فرد جزء باقیات الصالحات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان تامین اجتماعی این استان اظهار داشت: هر چه ما در مسیر خدمت به مردم به ویژه اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه قدم برداریم، بازهم کم است، زیرا این اقشار نیازمند حمایت جامع ما هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: خوشبختانه در این میان سازمان تامین اجتماعی علیرغم مشکلاتی که در حوزه مالی داشته، همواره یاور اقشار ضعیف جامعه بوده و با دایر کردن مراکز درمانی بخش بزرگی از هزینه های مالی این عزیزان را متقبل می شود که این کار کمی در این شرایط نامساعد اقتصادی نیست.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: باید این خدمات بی منت که از سوی تأمین اجتماعی و کارکنان آن در جامعه صورت می گیرد به صورت کامل و جامع برای مردم اطلاع رسانی شود تا بخشی از زحمات این عزیزان جبران شود.

آیت الله علما در ادامه عنوان کرد: امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی همواره تأکید داشته و دارند که خدماتی که در جامعه صورت می گیرد اطلاع رسانی شود تا زمینه ترغیب دیگران نیز مهیا شده و از سوی دیگر مردم به عملکرد مدیران خود بیشتر آگاه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: البته این مهم نباید فراموش شود که خدمت به مردم و جامعه یک افتخار بزرگ و پر اجر است که نصیب هرکسی نمی شود و بی شک کسی که فرصت این خدمت گزاری را به دست آورده است باید قدر لحظه لحظه خدمات خود را بداند و شکرگذار پروردگار باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در جامعه برخی کاستی ها مشهود هستند، تاکید کرد: در جامعه پیرامون ما هم کاستی وجود دارد و هم نقاط قوت بنابراین از رسانه ها درخواست داریم که فقط به بیان کاستی ها بسنده نکنند و نسبت به بیان نقاط قوت نیز توجه داشته باشند، البته در این میان نباید منکر نقدهای سالم باشیم، زیرا همین نقدهای سالم است که جامعه را به سمت توسعه و اعتلا پیش می برد.

آیت الله علما در پایان سخنان خود گفت: فلسفه حکومت اسلامی خدمت به مردم است، زیرا خدمات به مردم دارای دو بُعد است، یکی بُعد دنیایی و دیگری اخروی و در ضمن این خدمات برای فرد خادم جزء باقیات الصالحات خواهد بود./1400/پ210/

ارسال نظرات