۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۸۵۰۶۵
با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه؛

مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران معارفه شد

مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران معارفه شد
مازندران - مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسؤول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در این مراسم به پیام رهبر معظم انقلاب به حج هم اشاره کرد و افزود: پیام رهبر معظم انقلاب، پیام مقاومت در مقابل شیاطین است که در راس این جبهه مقاومت سپاه پاسداران قرار دارد.

وی با بیان این که در رأس سپاه پاسداران شهدای همچون حاج قاسم سلیمانی هستند که توانستند جبهه عظیم مقاومت را تشکیل دهند، افزود: امروز دشمنان از این جبهه مقاومت عصبانی هستند و همه تلاش خود در سال های اخیر برای تضعیف این جبهه به کار گرفتند، اما شکست خوردند.

حجت الاسلام تسخیری با تأکید بر اینکه مرگ دشمنان نزدیک است، خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که به زودی محقق خواهد شد.

وی با بیان این که اگر در حوزه اقدامی به قرآن عمل کنیم و پای کار ولایت باشیم به طور قطع رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ادامه داد: امروز می بینیم که آمریکا هم با خفت در حال خارج شدن از منطقه است.

وعده قرآنی غلبه مستضعفان بر مستکبران در حال تحقق است

حجت الاسلام رعایتی، مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه این مراسم انقلاب را ثمره خون شهدا دانست و گفت: اراده خدا این که مستضعفین جهان بر مستکبرین غلبه پیدا کنند و امروز نمونه هایی از آن در نقاط مختلف می بینیم.

وی افزود: امروز اگر امروز مردم پا برهنه یمن و همچنین فلسطین این گونه در برابر مستکبران ایستادگی می کنند و شاهد افول قدرت ها هستیم آن وعده در حال تحقق پیدا کردن است.

حجت الاسلام رعایتی ادامه داد: در گام دوم انقلاب مستحکم تر، با انگیزه تر و پرشور تر در این صحنه حضور پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم به آنچه که امامین انقلاب فرمودند را گوش جان بسپاریم و با عمل خود دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم و شاهد اتصال این انقلاب با انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

گفتنی است؛ در پایان از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام تسخیری تقدیر و حجت‌الاسلام رعایتی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا منصوب شد./950/پ210/

ارسال نظرات