۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۸۵۰۳۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

کارنامه سپاه سرشار از ایثار و فداکاری برای انقلاب و ملت ایران است

کارنامه سپاه سرشار از ایثار و فداکاری برای انقلاب و ملت ایران است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان اینکه کارنامه سپاه سرشار از فداکاری برای انقلاب و ملت ایران است، گفت: سپاه حافظ عزت و اقتدار نظام در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به حضور و انتخاب اصلح مردم در انتخابات 28 خرداد، گفت: آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم، مراتب صلاحیت و شایستگی خود را به خوبی نشان دادند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری با رهنمودها و توصیه های خود در مقاطع حساس افق ها را روشن می کنند، افزود: رفع مشکلات و مبارزه با فساد و بسترهای فساد باید در اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار گیرد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظام اشاره کرد و گفت: اقتدار کشور و نظام اسلامی به سپاه گره خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که سپاه حافظ عزت و اقتدار نظام در عرصه های مختلف است، افزود: این نهاد انقلابی در طول دهه های اخیر همواره خود را فدای انقلاب و مردم کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، کارنامه سپاه پاسداران را سرشار از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری در راه انقلاب و ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد برخواسته از متن انقلاب، هر جا نیاز بود به کمک انقلاب و ملت ایران شتافت.

امام جمعه ساری با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها حضوری پررنگ و اثرگذار داشته است، تصریح کرد: خدمات، تلاش ها و ایثارگری های این نهاد انقلابی آثار و برکات ارزشمندی برای کشورمان در پی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود، ایمان، تقوا، التزام به ولایت را از جمله ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: به طور حتم خدمات و اقدامات ارزشمند این نهاد انقلابی، موجب تقویت و اقتدار کشور و نظام اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در طول تاریخ منادیان وحدت و مبارزان با ظلم و استکبار به دلیل نداشتن یار و یاور، مظلوم و خانه نشین شدند، تصریح کرد: امروز نیز به دلیل وجود نیروهای مسلح جان برکف و مقتدر، دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش برند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که حضور نیروی مسلح مقتدر در کشورمان، اجازه کوچکترین تحرک را به دشمنان نخواهد داد، افزود: هر دستی که بخواهد به طرف ایران اسلامی به ناحق دراز شود به طور حتم قطع خواهد شد./950/پ210/

ارسال نظرات