۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۸۵۳۹۹
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

نقش شهید عارف حسینی در بیداری ملت پاکستان و نابودی جبهه استکبار ستودنی است

نقش شهید عارف حسینی در بیداری ملت پاکستان و نابودی جبهه استکبار ستودنی است
حجت الاسلام والمسلمین دومکی شهید عارف حسینی را پرچمدار اسلام ناب محمدی، مبارزی سرسخت علیه جبهه استکبار جهانی و عامل بیداری مسلمانان در پاکستان دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان روز گذشته در مراسمی که بمناسبت سی و سومین سالگرد حجت الاسلام و المسلمین شهید عارف حسین حسینی رهبر فقید شیعیان پاکستان برگزار شد بر تکمیل اهداف و ادامه راه این شهید بزرگوار در سطح ملی و بین المللی تاکید کرد.

وی با بیان این که فرزند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) حجت الاسلام والمسلمین شهید عارف حسین حسینی(ره) سرباز امام خمینی، پرچمدار اسلام ناب محمدی و مبارزی سرسخت علیه جبهه استکبار جهانی در پاکستان بوده اند، گفت: ایشان در یک زمان از چهار سمت بر جبهه شیطانی و استکباری آمریکا و اسرائیل حمله کرد و با راه اندازی جنبش بیداری، مسلمانان جهان بویژه ملت پاکستان را از خواب غفلت بیدار کرد و نقاب نفاق را از چهره واقعی مدعیان دروغین خادمان حرمین شریفین و دیگر سران ال سعود برداشت.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که شهید بزرگوار عارف حسینی با وعده های دروغین دست نشانده استکبار جهانی ضیاء الحق در خاک پاکستان اعلام مخالفت کرد و این دیکتاتور را به فردی منفور در پاکستان تبدیل نمود، اظهار داشت: شهید عارف حسینی پیرو واقعی و سرباز مطیع نائب امام زمان(عج) فقیه عالیقدر حضرت امام خمینی رحمۃ الله علیه بوده است، ایشان علی رغم توطئه های دشمنان دانا و حماقت های دوستان احمق هیچ وقت از صراط مستقیم منحرف نشد و معامله ای علیه خط امام خمینی(ره) انجام نداد.

وی با تاکید به این که ایشان با تقدیم جان خود در راه دفاع از دین مبین اسلام و نظام ولایت فقیه، مهر تائید بر صداقت گفتاری و رفتاری خود زد، تصریح کرد: مجلس وحدت مسلمین پاکستان امین افکار و ارزش های والای این شهید بزرگوار است.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی در آخر برگزاری کنفرانس قرآن و اهلبیت(ع) بمناسبت سی و سومین سالگرد شهید عارف حسینی(ره) را نقطه عطفی در حل مسائل کشور دانست و گفت: ان شاء الله اجتماع دوستداران شهید عارف حسینی(ره) در تاریخ ۱۰ مرداد موجب عزت، سربلندی و بیداری ملت خواهد بود./988/

ارسال نظرات