۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۶۸۵۶۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دوری از تجمل گرایی؛ لازمه حرکت به سمت ازدواج آسان

دوری از تجمل گرایی؛ لازمه حرکت به سمت ازدواج آسان
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تبیین فرهنگ ازداوج آسان تأکید کرد و گفت: دوری از تجمل گرایی امری مهم در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در برگزاری رزمایش احسانه و اهدای 114 سری جهیزیه و کمک جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل به زوج های جوان گفت: باید موانع سر راه ازدواج جوانان برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت فراهم ساختن زمینه ازدواج آسان جوانان تأکید کرد و افزود: فراهم کردن شرایط ازدواج بین جوانان الطاف الهی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه جامعه کنونی بیش از گذشته نیازمند استحکام و پیوند درونی است، خاطرنشان کرد: ازدواج در این راستا تأثیرگذار است، ازدواج پیوندها را مستحکم و دوستی ها را بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه شرایط ازدواج آسان باید در جامعه فراهم شود،عنوان داشت: باتوجه به مشکلات جامعه، به انجام ازدواج آسان از سوی خانواده‌ها تأکید می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: زوج های جوان در امر ازدواج انتظارات خود را محدود کنند و خانواده ها با دوری از تجمل گرایی به امر ازدواج آسان جوانان کمک کنند.

گفتنی است، 114  سری جهیزیه به ارزش ۱۶ میلیارد ریال توسط این ستاد به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات