۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۸۶۱۸۷

کتاب اهمیت آثار و فوائد کسب و کار در اسلام منتشر شد

کتاب اهمیت آثار و فوائد کسب و کار در اسلام منتشر شد
مؤسسه انتشارات ذکری به سفارش معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه، کتاب ((اهمیت، آثار و فواثد کسب و کار در اسلام)) نوشته علی رجبی هم‌اکنون در کتابفروشیها در دسترس میباشد

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، در این کتاب به پیرامون یکی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی انسان‌ها کار، تلاش و کوشش است که جامعه را به مرزهای توسعه و ترقی نزدیک و باعث آبادانی و رشد آن می شود. در آموزه های اسلام به این مقوله اهمیت زیادی داده شده و از بی کاری و سر بار دیگران بودن شدیداً نهی شده است و کار و کوشش یکی از نمود های شکر گزاری از نعمت‌ها و الطاف خداوند متعال می باشد و  خداوند متعال به انسان نعمت‌های زیادی عطا کرده و تمام نیاز ها و احتیاجات مادی و معنوی زندگی او را فراهم ساخته است.

 و در ادامه مطالب از بهره بردادی از این نعمت‌ها و کار و کوشش برای استفاده از آن‌ها در جهت رشد جامعه، یکی از روش‌های قدردانی و سپاسگزاری از خداوند متعال است. اگرچه کار کردن فقط به معنای داشتن شغل معین و کسب درآمد و ثروت اندوزی نیست؛ بلکه فرد باید در هر جایگاه و سنی، اهل سعی و کوشش باشد و بتواند در شکوفایی مادی و معنوی و رشد اقتصادی اجتماع نقش مفیدی ایفا کند. کار همگانی باعث رشد و توسعه یک جامعه می‌شود و کشور را به سوی پیشرفت سوق می دهد.

مؤسسه انتشارات ذکری به سفارش معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه، کتاب ((اهمیت، آثار و فواثد کسب و کار در اسلام)) نوشته علی رجبی هم‌اکنون در کتابفروشی ها در دسترس میباشد.

ارسال نظرات