۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۸۶۷۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امروز کشور بیش از هر زمانی به «تفکر بسیجی» نیاز دارد

امروز کشور بیش از هر زمانی به «تفکر بسیجی» نیاز دارد
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به تفکر بسیجی دارد، گفت: تفکر بسیجی کشور را نجات می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه و تودیع مسؤول حوزه بسیج طلاب و روحانیون کاشان و آران و بیدگل گفت: انتظار از روحانیون و طلاب امروز بیشتر از دیگر اقشار جامعه است.

وی با اشاره به قرار داشتن ایران بر روی کمربند حوادث زلزله و حوادث غیر مترقبه افزود: بسیج طلاب و روحانیون در حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و زلزله و اموات کرونایی و مسائل شرعی کفن و دفن اموات نفش حساس و کلیدی داشته و در خط مقدم قراردارند.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر اینکه بسیج طلاب و روحانیون بسیج تشریفاتی نیست و حقیقی و واقعی است، اظهار داشت: نقش بسیج طلاب و روحانیون در کشوری که روی کمربند حوادث غیرمترقبه قراردارد نقش حساس و کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه تنها راه ترویج و گسترش تفکر بسیجی ازسوی بسیج طلاب در مدارس علمیه سراسر کشور است، یادآور شد: در مدارسی که بسیج طلاب راه اندازی شده است در تبیین وحدت موفق‌تر از مبلغین بودند.

آیت الله سلیمانی بسیج طلاب را شالوده حاکمیت نظام دانست و اظهار داشت: بسیج طلاب و روحانیون ظرفیت و نعمت بزرگی است که باید خداوند را به خاطر داشتن این نعمت بزرگ شکرگذار بود و برای گسترش و توسعه بسیج طلاب تلاش کرد.

به گفته وی ما امروز در کشور ایران سرمایه عظیمی به نام تفکر بسیجی است که هیچ یک از ابرقدرت‌های جهان چنین سرمایه عظیمی ندارند.

وی ادامه داد: بسیج یک سرمایه عمومی نظام و بهترین فرصت است تا هرکجا مانعی وجود داشت بسیج وارد شود و اندیشه‌های انقلابی را برای نسل جوان امروز تبیین کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با تقدیر از یک دهه زحمات حجت الاسلام قاسم پایواره برای سرهنگ مهدی زاده مسؤول جدید حوزه بسیج طلاب و روحانون کاشان و آران و بیدگل برای ترویج تفکر بسیجی در همه بخش‌ها آروزی موفقیت کرد.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه تنها راه نجات کشور ایجاد تفکر بسیجی است، یادآور شد: امروز دشمن با تبلیغات مسموم خود به دنبال این است تا نسل نوجوان و جوان از تفکر بسیجی فاصله بگیرند و ما نیز باید برای ترویج و انتقال تفکر بسیجی به نسل آینده  باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام قاسم پایواره مسؤول سابق حوزه بسیج طلاب و روحانون کاشان و آران و بیدگل نیز به فعالیت ۱۰ ساله خود در بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج کاشان اشاره کرد و گفت: بسیج طلاب و روحانیون کاشان و آران و بیدگل در عرصه‌های مختلف از جمله زلزله و سیل و شیوع کرونا در خط مقدم مراکز درمانی و غسالخانه‌ها و دفن و کفن اموات کرونایی خوش درخشیده است. 

وی با اشاره به اینکه یک طلبه قبل از اینکه طلبه باشد بسیجی است، گفت: تعداد طلاب خواهران و برداران بسیجی کاشان ثبت نام شده در سامانه طی مدت ۱۰ سال گذشته از ۷۰۰ طلبه بسیجی به ۳ هزار و ۸۷ نفر افزایش یافته است.

به گفته وی این تعداد طلبه بسیجی درعرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، نظامی و عرصه‌های مختلف دیگر ساماندهی شده اند.

حجت الاسلام پایواره یادآور شد: تعداد پایگاه بسیج طلاب خواهران و برادران کاشان طی ۱۰ سال گذشته از ۷ پایگاه بسیج، امروز به ۱۶ پایگاه بسیج طلاب افزایش یافته است.

به گفته وی طی این مدت ساختمان بسیج طلاب و سالن احتصاصی ورزشی طلاب و روحانیون کاشان افتتاح و به بهره برداری رسید و به صورت مستقل ازسپاه فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام پایواره یادآور شد: بسیج طلاب و روحانیون شهرستان کاشان و آران و بیدگل در سطح استان و حتی کشور تنها بسیج طلاب و روحانیون است  که از سالن اختصاصی ورزشی بهره‌مند است./۱۳۰۷/پ202/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات