۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۸۷۰۰۶

اعلام آمادگی مرکز خدمات برای مقابله با پیک پنجم کرونا

اعلام آمادگی مرکز خدمات برای مقابله با پیک پنجم کرونا
مرکز خدمات حوزه های علمیه طی بیانیه ای آمادگی خود را برای مقابله با پیک پنجم کرونا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای کمک به رفع خطر بیماری کرونا اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است طلاب و روحانیون جهادی از ابتدای شیوع کرونا در عرصه های مختلف حضور داشتند و مرکز خدمات هم به عنوان نهاد خدمت گزار روحانیون از ظرفیت های خود استفاده می کند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

طلاب و روحانیون جهادی از ابتدای شیوع کرونا در عرصه‌های مختلفی همچون حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان، آرامش بخشی به بیماران، تغسیل و تدفین متوفیان و ضد عفونی معابر عمومی، تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت شریف ایران اسلامی انجام دادند، همانطور که در تمامی بحران‌ها از جمله سیل و زلزله پیشگام کمک‌رسانی به آسیب دیدگان بوده‌اند.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز به عنوان نهاد خدمت رسان به طلاب و روحانیون از ابتدای شیوع کرونا همگام با دیگر نهادهای خدمت رسان در کشور برای مقابله با این ویروس منحوس تمامی ظرفیت‌های خود را به کار گرفت و آمادگی خود را در تمامی استان‌های کشور برای همیاری با کادر درمان به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد.

هم‌اکنون که متأسفانه در پیک پنجم کرونا در کشور قرار داریم، همان‌طور که رهبر عزیزمان فرمودند مقابله با این بیماری مسئله اول و فوری کشور است و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه وظیفه خود می‌داند در لبیک به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، تمام ظرفیت‌های خود را برای مقابله با این ویروس به کار گیرد.

لذا در این شرایط خاص، همکاری و همیاری خود را با وزارت بهداشت و مجموعه خدوم آن، برای مقابله با این بیماری و بازگشت آرامش ذهنی و روانی به مردم عزیزمان، اعلام می‌داریم.

امیدواریم هم‌وطنان شریف با توکل به پروردگار متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و رعایت توصیه‌های متخصصان و مسئولان ذی‌ربط هرچه زودتر بر این مشکل فائق آیند و پرونده درخشان دیگری در خدمت و همدلی و عبور پیروزمندانه از مشکلات برای کشور عزیزمان رقم بخورد.

همچنین، از تلاش و مجاهدت طاقت فرسای مدافعان سلامت برای حفظ سلامت ملت رشید ایران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا قدردانی می‌کنیم.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
اقدام و واکنش به هنگامی بود.
بی‌تفاوتی نسبت به دردمندی دیگران از نشانه های ضعف ایمان است.
0
0