۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۸۷۴۸۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

خدمت صادقانه و بدون منت به مردم، مهم‌ترین تکلیف دولت‌ها است

خدمت صادقانه و بدون منت به مردم، مهم‌ترین تکلیف دولت‌ها است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، مهم ترین تکلیف دولت ها را خدمت صادقانه و بی منت به مردم و رفع مشکلات آنها دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، تحقق عدالت، شایسته سالاری، حق محوری و باطل ستیزی، قانون گرایی، انضباط کاری، مردم داری و مهرورزی، توجه خاص به ضعفا و ستم دیدگان، انتقادپذیری و برابری در حقوق را از جمله مهم ترین شاخصه های دولت در تراز اسلام و انقلاب عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از این دو شخصیت برجسته تاریخ انقللاب به عنوان الگوهای ایمان و اخلاص در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: شهید رجایی و باهنر خودشان را وقف خدمت به مردم کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر دلبسته به انقلاب، نظام و ولایت بودند، افزود: این شهیدان حکومت و دولت را طعمه خود قرار ندادند بلکه وسیله‌ای برای خدمت قرار دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورمان به مدیرانی از جنس شهیدان رجایی و باهنر نیازمند است، تصریح کرد: ایمان و اخلاص رمز ماندگاری این دو شهید برجسته انقلاب اسلامی است که امروز باید الگوی مدیران ما در جامعه قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ به رابطه عمیق شهیدان رجایی و باهنر با مردم در طول دوران خدمتشان اشاره کرد و افزود: این دو شخصیت بزرگ، لحظه ای از مردم فاصله نگرفتند و بودن در کنار مردم را افتخاری برای خود می دانستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیز راز ماندگاری و بقای مسؤولان، خدمت صادقانه به مردم است، خاطرنشان کرد: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز مردم به دلیل برخی ناکارآمدی ها و بی تدبیری ها با مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری مواجه هستند، افزود: این وظیفه مسؤولان است از همه ظرفیت ها برای رفع این مشکلات بهره گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که کشورمان به مدیرانی از جنس مردم نیازمند است، بیان داشت: مدیر و مسؤولی که با آلام و مشکلات مردم آشنا نباشد نمی تواند در جهت رفع آن گام بردارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، خدمت به مردم همواره جز مهم ترین دغدغه ها و تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: اگر مسؤولان به نصایح و رهنمودهای رهبری انقلاب گوش فرا دهند به طور حتم بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به برکت هوشیاری و بصیرت مردم، امروز یک دولت انقلابی و از جنس مردم در حال تشکیل شدن است، بیان داشت: به طور حتم دولت سیزدهم با نگاه انقلابی و مدیریت جهادی می تواند از شرایطی که امروز در کشور از لحاظ اقتصادی با آن مواجه هستیم عبور کند.

وی با بیان این که مهم ترین تکلیف دولت ها خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است، بیان داشت: امروز باید با وحدت و همبستگی و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم./950/پ210/

ارسال نظرات