۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۸۷۶۱۴

عصبانیت رسانه های معاند و رژیم صهیونیستی از معرفی وحیدی

عصبانیت رسانه های معاند و رژیم صهیونیستی از معرفی وحیدی
نماینده خدابنده در مجلس گفت: در طول معرفی کابینه پیشنهادی تمامی رسانه‌های معاند رژیم صهیونیستی که از نظر ما وجود خارجی ندارند، عصبانیت خود را از معرفی وحیدی نشان دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، قدرت الله حمزه نماینده اردل در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور، اظهار کرد: یکی از مخالفان گفت که آقای وحیدی برای مقابله به مواد مخدر برنامه‌ای ندارد که باید بگویم وحیدی برنامه جامع و کاملی به ویژه برای مقابله با مواد مخدر دارد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی کشور 8 مورد در خصوص مواد مخدر و 16 مورد درباره احزاب و نهادهای مردمی در برنامه خود مطالبی را مطرح کرده و برنامه این وزیر پیشنهادی بسیار جامع وکامل است.

نماینده مردم اردل در تشریح برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور گفت: برنامه‌های آقای وحیدی با اسناد بالادستی منطبق استو وی برنامه‌های جدی در حوزه بهبود معیشت مردم، سرمایه اجتماعی، آرایش سیاسی و صیانت از محیط زیست دارد که این مسئله نشان دهنده اشراف وی به مسائل کشور است.

حمزه در همین راستا ادامه داد: وحیدی چشم انداز وزارت کشور تا افق 1404 را در نظر گرفته و نشان می‌دهد که آینده مطلوبی را برای این وزارتخانه در نظر گرفته و برنامه هایی برای آن دارد.

وی با تاکید بر اینکه آقای وحیدی برای مدیریت بحران هم برنامه دارد، گفت: وحیدی بر همکاری جدی با مجلس در حوزه تقنینی در جهت رفع مشکلات و همچنین اصلاح قانون انتخابات تأکید کرده است.

نماینده مردم اردل اظهار کرد: تاکید وزیر پیشنهادی کشور بر همکاری جدی با مجلس در حوزه تقنینی جهت رفع مشکلات و اصلاح قوانین در حوزه های انتخابات، شوراهای شهر و روستا و تقسیمات کشوری در برنامه های وی قابل مشاهده است.

حمزه گفت: وحیدی به واسطه توانمندی های علمی و پژوهش های صورت گرفته در دانشگاه عالی دفاع در حوزه توسعه استان ها، توسعه سواحل مکران، ظرفیت های اقتصادی همسایگان، طرح جامع کویر و ... رویکرد جامعی در جهت ارتقاء سطح اقتصادی منطقه دارد.

عصبانیت رسانه‌های معاند و رژیم صهیونیستی از معرفی وحیدی

بر اساس این گزارش سید البرز حسینی نماینده خدابنده در مجلس نیز در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور، گفت: در طول معرفی کابینه پیشنهادی تمامی رسانه‌های معاند و رژیم صهیونیستی که از نظر ما وجود خارجی ندارد، عصبانیت خود را از معرفی وحیدی نشان دادند و هر جا مشاهده کردید که دشمنان اسلام نسبت به موضوعی در کشور عصبانی هستند بدانید انتخاب و حرکت شما درست بوده است.

وی افزود: وزارت کشور، وزارتخانه مادر، وصل کننده امورات تمام حوزه اجرایی کشور به ویژه در استان‌ها است و باید وزیر در رأس آن قرار گیرد که در حوزه‌های مختلف تبحر خاصی داشته باشد و این مشخصه در آقای وحیدی وجود دارد؛ بخشی از وظایفی که به حوزه مأموریت شما مربوط می‌شود که باید به عنوان رگولاتور تمامی مسائل حوزه‌ها را جمع‌بندی کند، با مشکلاتی مواجه است از جمله مدیریت بحران، تقویت بازارچه‌های مرزی، ارتقاء دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه، نیاز است که گا‌م‌های اساسی برداشتم.

نماینده خدابنده در مجلس گفت: با پیچیدگی زندگی شهری از جمله سکونت، حمل و نقل و تمامی مواردی که در این حوزه وجود دارد وظایف این وزارتخانه را بسیار سنگین کرده است و نزدیک به 1345 شهرداری، 37 هزار و 80 نفر دهیاری در این کشور وجود دارد و بخشی از امورات جاری شهرها به وزارت کشور مربوط است و نیاز است فردی جامع‌الشرایط که ذووجهین بوده و می‌تواند همگرایی ایجاد کند و میان حوزه‌های مالی، اقتصادی، اجتماعی راهبری ایجاد کند.

حسینی با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی کشور اظهار کرد: وی به خاطر وجهه مثبتی که در میان سیاستمداران کشور دارند و دانش آموخته دانشگاه عالی دفاعی و در حوزه توسعه استان‌ها ظرفیت‌های اقتصادی همسایگان و طرح جامع کویر متبحر است./۹۸۸/

ارسال نظرات