۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۸۷۹۳۸

نتایج چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کاشان + اسامی

نتایج چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کاشان + اسامی
اصفهان – رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان نتایج راه یافتگان به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت منطقه‌ای برای شهر‌های کاشان و آران و بیدگل و نطنز و بادرود در آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد شهرستان کاشان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات حدود ۳۰۰ نفر از از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود ثبت نام کردند و نفرات برتر در هر رشته برای شرکت در مرحله استانی مسابقات استان اصفهان انتخاب شدند.

به گفته وی در رشته قرائت علی اصغر قدیری مفرد از کاشان، محمدجواد نصیری، احسان ابراهیمی و محمدجواد عطایی فرد از شهرستان آران وبیدگل به ترتیب عنوان‌های دوم تا سوم را کسب کردند و در بخش بانوان رشته قرائت، لیلا الهی فرد ازشهرستان کاشان موفق به کسب رتبه نخست شدند و برای شرکت در مرحله استانی این مسابقات انتخاب شدند.

محمود زاده همچنین با اشاره به نفرات برتر در رشته ترتیل این مسابقات گفت: صادق رجایی و مهدی رایگان از کاشان رتبه‌های اول و دوم و محمد مهدی آقایی زاده از آران و بیدگل به عنوان رتبه سوم این رشته به مرحله استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ کل حسین بخشی از کاشان و حسین خانی و حسین نوروزی از آران رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و در بخش بانوان نیز زینب رمضانی، معصومه گودرزی و زهرا گندمی از کاشان رتبه اول تا سوم را کسب کردند و به همراه مینا جارچی از آران و بیدگل به مرحله استانی این مسابقات رسیدند.

به گفته وی در رشته حفظ ۲۰ جزء محمد حسن محمدی طاهری و مسعود غفاری از کاشان رتبه‌های اول و دوم را کسب و به همراه سعید کریمی از آران و بیدگل و حسین ابیازنی از نطنز به مرحله استانی راه یافتند و در بخش بانوان این رشته نیز فاطمه جمال، زینب پارسا و فاطمه صادق مفرد به ترتیب از کاشان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و فرشته صباغیان، الهه ملک پور و فاطمه علیزاده از آران و بیدگل رتبه‌های با کسب رتبه اول تا سوم به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان یادآور شد: در رشته حفظ ده جزء امیرحسین جهین از کاشان به مرحله استانی راه یافت و زهرا مجیدی، وجیهه سلوکی و مریم حاجی قدیری از کاشان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و ملیحه رضا دخت، زینب چتری و فاطمه حفیظی از شهرستان آران و بیدگل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و به مرحله استانی مسابقات صعود کردند.

محمود زاده ادامه داد: در رشته حفظ ۵ جزء سمیه ستاره و فهیمه پایدار از کاشان و فاطمه گیاه دوست از شهرستان آران و بیدگل به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند به مرحله استانی راه پیدا کردند.

به گفته وی در رشته اذان نیز مجید ملک پور از شهرستان آران و بیدگل موفق شد به مرحله استانی این مسابقات صعود کند.

وی ادامه داد: در رشته تفسیر مسعود غفاری، بهاره حاجی، معصومه گودرزی، ربابه واصفی، لیلا سادات مروجی، زهرا شاکری فینی و خانم ملیحه سعیدی مفرد به مرحله استانی راه یافتند.

محمود زاده یادآور شد: مریم اخباری راد از کاشان در رشته حفظ کل و محمدجواد نصیری از آران و بیدگل نیز در این رشته برابر دستورالعمل‌های صادره به دلیل کسب رتبه اول استانی در مسابقات استانی سال قبل در سال جاری بدون حضور در مسابقات شهرستانی به مرحله استانی معرفی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: دو سوم شرکت کنندگان در مسابقات را خواهران و یک سوم را برادران به خود اختصاص دادند./۱۳۰۷/پ210/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات