۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۸۸۰۷۳
در راستای مبارزه با کووید ۱۹ اتفاق افتاد؛

ابتلای برخی از طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی به کرونا

ابتلای برخی از طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی به کرونا
کرمانشاه - حجت الاسلام بیات گفت: تعدادی از طلاب جهادی حاضر در بیمارستان های کرمانشاه گرفتار بیماری کرونا شدند و هم اکنون در قرنطینه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اکبر بیات امروز در نشست با معاونین مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه عنوان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه 98 شاهد تشکیل گروه های جهادی طلاب برای مبارزه با این بیماری در سطح کشور به ویژه استان کرمانشاه بوده ایم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: به همین منظور از همان ابتدا شاهد حضور خودجوش و جهادی حوزویان در میدان مبارزه با این ویروس منحوس بودیم و در حال حاضر نیز شاهد تلاش طلاب و روحانیون برای کاستن شدت این بیماری در سطح جامعه هستیم.

حجت الاسلام بیات عنوان داشت: طلاب مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه هم بنا بر وظیفه دینی و انسانی خود با تشکیل گروه های جهادی وارد میدان مبارزه با بیماری کرونا شدند و در این زمینه های کارهای مختلفی انجام دادند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در ماه های اخیر بسیاری از طلاب مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دوران فراغت از تحصیل بودند برای کمک به کادر درمانی و پرستاران در قالب گروه های جهادی به بیمارستان های این استان که مرکز نگهداری بیماران کرونایی بودند اعزام شدند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: به همین منظور بیش از 15 نفر از طلاب جهادی مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) در سریع ترین زمان ممکن در مراکز درمانی و بهداشتی حضور پیدا کردند و در این ایام در کنار کادر درمان حضور فعالانه داشته و دارند.

حجت الاسلام بیات عنوان داشت: در این مدت متاسفانه تعدادی از طلاب جهادی حاضر در بیمارستان های کرمانشاه خود گرفتار بیماری کرونا شدند و هم اکنون تعدادی از آنان برای رهایی از این ویروس منحوس در قرنطینه هستند و خوشبختانه وضعیت عمومی این طلبه ها خوب می باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یا نور
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
خدا شفاشون بدهد
0
0