۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۸۸۰۴۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

رقابت ۲۱۸ فعال قرآنی کرمانشاه در بخش آوایی مسابقات استانی قرآن

رقابت ۲۱۸ فعال قرآنی کرمانشاه در بخش آوایی مسابقات استانی قرآن
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: ۲۱۸ نفر از فعالان قرآنی کرمانشاه در بخش آوایی در چهل و چهارمین مسابقات قرآنی باهم رقابت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، 13 شهریورماه جاری چهل و چهارمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در بخش آوایی در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: این مرحله از مسابقات استانی قرآن کریم به مدت 4 روز برگزار می شود و شرکت کنندگان در این دوره تا هفدهم شهریورماه به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 218 نفر از فعالین قرآنی استان کرمانشاه در بخش آوایی با هم رقابت خواهند داشت که نفرات برگزیده این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه در مرحله شهرستانی با وجود وضعیت کرونایی جامعه شاهد استقبال خوب از سوی فعالین قرآنی بودیم به نحوی که در این مرحله بیش از 2300 نفر حضور داشتند.

این استاد حوزوی تصریح کرد: در مرحله شهرستانی این مسابقات 1500 نفر در رشته تفسیر قرآن کریم و 800 نفر دیگر در رشته آوایی به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: براساس هماهنگی های صورت گرفته شرکت کنندگان در بخش تفسیر قرآن کریم 11 مهرماه سالجاری در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات شهرستانی چهل و چهارمین مرحله این مسابقات در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می گردد./1400/پ210/

ارسال نظرات