۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۶۸۸۱۴۷
امام جمعه دامغان:

توکل، تواضع و خدمت صادقانه به مردم سیره شهیدان رجایی و باهنر بود

توکل، تواضع و خدمت صادقانه به مردم سیره شهیدان رجایی و باهنر بود
سمنان - امام جمعه دامغان با بیان اینکه توکل، تواضع و خدمت صادقانه به مردم سیره شهیدان رجایی و باهنر بود، گفت: این شهیدان به معنای واقعی ازمردم، بامردم وبه فکر مردم بودند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان، امام جمعه دامغان در دیدار فرماندار این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این دو شهید والامقام خود رنج کشیده بودند و از بین اقشار کم برخوردار جامعه به عالی‌ترین مراتب رسیدند و به همین دلیل درد‌ها و مشکلات مردم را با تمام وجود درک می‌کردند و در راه کاهش آن گام برمی داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه شهید رجایی عمل و گفتارش یکی بود و از این رو خاطره این شخصیت مردمی، خاضع و خدمتگزار صدیق باوجود بسیار کوتاه بودن مدت ریاست جمهوری ایشان در ذهن مردم و تاریخ کشور ماندگار شده است، افزود: توجه این شهید گرانقدر به نماز اول وقت و ارزش‌های دینی، توکل به خدا و اتکا وی به قدرت ایمان باید برای دولتمردان و مسؤولان کشور ما در عمل الگو باشد.

امام جمعه دامغان وحدت بین مسؤولان و مدیران اجرایی این شهرستان در مسیر خدمت به مردم را مثال زدنی و راهگشا دانست و تجربیات ارزشمند فرماندار شهرستان دامغان در طول سال‌های مدیریت را سرمایه‌ای مغتنم برای حرکت هرچه سریعتر چرخ توسعه شهرستان دامغان برشمرد و گفت: در عرصه کار و مسئولیت، ارزشی جز کار برای رضای خدا و خدمت به مردم ماندگار نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان، ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار و نماینده مردم دامغان در مجلس و استاندار سمنان به دلیل صدور دستور راه اندازی ۵۰ تخت بیمارستانی(در بیمارستان رضایی) به منظور کاهش مشکلات بستری بیماران کرونایی و نبود تخت بیمارستانی کافی در این شهرستان، اظهارامیدواری کرد که مردم این شهرستان هرچه سریعتر ثمره این اقدام ارزشمند را لمس کنند. /۹۷۷/پ210/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات