۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۸۸۲۰۸
امام جمعه نکا:

مردمی بودن، مسیر موفقیت دولت‌ها را هموار می کند

مردمی بودن، مسیر موفقیت دولت‌ها را هموار می کند
مازندران - حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که مردمی بودن، مسیر موفقیت دولت را هموار می کند، گفت: گفت وگوی صادقانه با مردم در رفع مشکلات بسیار راهگشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با بیان این که دولت جدای از ملت نیست، گفت: قوه مجریه بر خلاف برخی اظهارات، یکی از مهم ترین قوا در کشور است که در رأس بسیاری امور قرار دارد.

وی، ساده زیستی، مردمی بودن، داشتن روحیه مردمی، نداشتن خوی اشرافی گری و دغدغه خدمت گزاری به مردم از جمله ویژگی ها و شاخصه های دولت در تراز انقلاب اسلامی دانست.

امام جمعه نکا با بیان این که خدمت به مردم و کاهش مشکلات آنها باید مهم ترین دغدغه یک مسؤول باشد، ادامه داد: محبوبیت یک مسؤول در میزان رضایت مردم از او است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به این که فاصله گرفتن مسؤولان از مردم و همچنین کمرنگ شدن روحیه خدمت گزاری در مسؤولان یک آسیب و خطر جدی است، بیان داشت: اگر مردم در پایان عمر دوران مسؤولیت یک مدیر از او رضایت داشته باشند، سندی بر موفقیت آن مدیر خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری همواره بر مردمی بودن دولت ها تأکید داشته و دارند، ادامه داد: ایشان در همین دیدار اخیر خود با کابینه دولت سیزدهم بر ضرورت تقویت رابطه دولت با مردم تأکید کردند.

امام جمعه نکا، رمز موفقیت دولت ها را در مردمی بودن و سطح خدمت آنها به مردم دانست و خاطرنشان کرد: دولت ها باید سطح تعامل و ارتباط خود با مردم را هر روز بیشتر تقویت کنند چون تنها با پشتوانه مردمی می توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

حجت الاسلام محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به روی کار آمدن یک دولت مردمی و انقلابی در کشور، افزود: امروز فرصت خدمت گزاری به مردم بار دیگر فراهم شده و مسؤولان باید از این امانت در اختیار تنها برای خدمت به مردم گرفتار استفاده کنند.

وی با بیان این که امروز مردم ما به واسطه بی تدبیری و ناکارآمدی برخی مدیران و مسؤولان با مشکلات جدی در حوزه معیشت مواجه هستند، گفت: دولت سیزدهم با روحیه انقلابی و جهادی که دارد می تواند این مشکلات را برطرف کند.

امام جمعه نکا، حضور یک مسؤول در میان مردم و گفت‌وگو با آنها را حرکتی بسیار ارزشمند و تأثیر گذار دانست و خاطرنشان کرد: مدیران کشور در هر سطوحی که قرار دارند باید رییس جمهور را الگوی مدیریتی خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که مردمی بودن، مسیر موفقیت دولت را کاملاً هموار می کند، بیان داشت: گفت وگوی صادقانه با مردم می تواند بسیاری از مشکلات را به حداقل برساند و زمینه را برای رفع آن فراهم کند./950/پ210/

ارسال نظرات