۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۸۸۲۹۱

مهرواره "اوج" نهضتی ماندگار برای مواسات و همدلی

مهرواره
مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به طرح مهرواره اوج گفت: اجرای این طرح روی شبکه راهیار و امامان متمرکز است و بنا داریم ۴ فرمان مقام معظم رهبری را کاملاً اجرایی کنیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست خبری مهرواره "اوج" با حضور حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت ساعتی پیش با حضور اصحاب رسانه در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان با اشاره به اهداف این طرح گفت: مهرواره محله همدل در ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و در راستای طرح شهید سلیمانی برگزار شد و حالا نیز با توجه به اینکه در ماه محرم و صفر قرار داریم و پیک پنجم کرونا به اوج خود رسیده است فرصتی شد تا عملیاتی را طراحی کنیم که در میدان، مسائل و مشکلات زیادی از مردم حل شود.

وی ادامه داد: با آموزش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا داریم علاوه بر حل مسأله، در این طرح کیفیت حل مسأله را نیز رشد دهیم. اجرای این طرح روی شبکه راهیار و امامان متمرکز است و بنا داریم 4 فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حل مسئله را کاملاً اجرایی کنیم. یعنی اول مسئله را بشناسیم، بعد ظرفیت‌ها را شناسایی و سپس راه‌حل انتخاب کنیم. در مجموع هم جهت‌گیری کلان نسبت به اهداف انقلاب اسلامی داشته باشیم.

حل مشکلات مردم با کمک حلقه‌های میانی مساجد

حجت‌الاسلام محمد فرش‌فروش دبیر مهرواره اوج گفت: با همت همسنگران‌مان در 400 شهر کشور شبکه امامت را تشکیل داده‌ایم چه ائمه جماعات که با سازمان تبلیغات ارتباط دارند و چه افرادی که در مرکز امور مساجد عضویت دارند در این شبکه نقش مهمی دارند. قرار است که با همت شبکه‌ای که در شهرهای مختلف ایجاد می‌شود، مسأله‌های جدی را با کمک حلقه‌های میانی مساجد شناسایی کنیم.

وی، ارزیابی مساجد را یکی از اهداف این طرح برشمرد و افزود: آسیب‌شناسی مساجدی که تعطیل شده‌اند و یا به‌صورت غیرفعال‌اند در این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرند.ایجاد شبکه‌های رسانه‌ای از دیگر اهداف این طرح است و سعی داریم تا نهضت خدمت‌رسانی ماندگار شود و همانند برگزاری مراسمات مذهبی به‌عنوان طرحی رایج در اختیار امامان محله قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، آئین رونمایی از نشان و پوستر مهرواره "اوج" صبح امروز سه‌شنبه 9 شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.

ارسال نظرات