۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۸۸۵۷۸
آیت الله اعرافی در پیامی:

سرلشکر فیروزآبادی در راه دفاع از امنیت ملی و اقتدار نظام صادقانه تلاش کرد

سرلشکر فیروزآبادی در راه دفاع از امنیت ملی و اقتدار نظام صادقانه تلاش کرد
آیت الله اعرافی با صدور پیامی درپی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی گفت: آن سردار عالی مقام بیش از چهار دهه در راه دفاع از امنیت ملی و اقتدار نظام اسلامی ایران صادقانه تلاش کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با صدور پیامی درگذشت سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان جبران ناشدنی مجاهد خستگی ناپذیر و برادر ارجمند جناب مستطاب سرلشکر بسیجی آقای سید حسن فیروزآبادی (طاب ثراه) موجب تأسف و تأثر گردید.

آن سردار عالی مقام علاوه بر نقش آفرینی‌های اثرگذار و مخلصانه در دوران دفاع مقدس، بیش از چهار دهه در راه دفاع از امنیت ملی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صادقانه تلاش کرد و خدمات ماندگار وی در نیروهای مسلح همواره در اذهان همرزمان به یادگار باقی مانده و به فضل الهی جایگاه شایسته ای را در سرای جاویدان برای ایشان مقدر خواهد کرد.

اینجانب درگذشت آن فرمانده پرتلاش را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شریف ایران، خانواده و دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، غفران و رضوان برای ایشان و صبر جمیل و اجر فراوان و پایدار برای بازماندگان خواهانم.

علیرضا اعرافی؛ مدیر حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات