۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۸۸۶۰۹

تشکر کتائب المجاهدین فلسطین از مواضع حمایتی سید حسن نصرالله

تشکر کتائب المجاهدین فلسطین از مواضع حمایتی سید حسن نصرالله
گروه «کتائب المجاهدین» از گروه های مقاومت فلسطین تأکید کرد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان حامی مسئله فلسطین است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گروه «کتائب المجاهدین» از گروه های مقاومت فلسطین تأکید کرد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان حامی مسئله فلسطین است.

خبرگزاری یونیوز به نقل از این گروه فلسطینی گزارش داد، نصرالله همیشه در کنار مسئله فلسطین، محور مقاومت و ملت فلسطین بوده و خواهد ماند.

این گروه تأکید کرد: «ما از نصرالله به خاطر این مواضع تشکر می‌کنیم و قدردان تمام کسانی هستیم که از مسئله فلسطین و جبهه‌ها و محور مقاومت حمایت و پشتیبانی می‌کنند».

کتائب المجاهدین در پایان تأکید کرد که این گروه و سایر گروههای مقاومت فلسطین در کنار هم قرار خواهند داشت تا این کشور را آزاد کنند.

کتائب المجاهدین اوایل اردیبهشت ماه گذشته از آغاز یک تمرین نظامی گسترده توسط نیروهای خود در نوار غزه خبر داد.

تمرین‌های نظامی این گروه فلسطینی، در محورهای متعدد و با تاکتیک‌های دفاعی و هجومی در مناطق مختلف نوار غزه تحت عنوان «الوعد المفعول ۱ »برگزار شد.

کتائب المجاهدین با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: این تمرین نظامی را به همه ملت فلسطین، به ویژه مردم قدس تقدیم می‌کنیم که بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدند و آنها را زیر پا له کردند. به آنها می‌گوییم که تفنگ‌های ما پر است و مجاهدان نیز آماده حمله و منتظر اشاره هستند»./۹۸۸/

تشکر کتائب المجاهدین فلسطین از مواضع حمایتی سید حسن نصرالله

ارسال نظرات