۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۸۸۷۳۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

کمک‌های مؤمنانه تا ریشه کن شدن فقر در جامعه باید ادامه پیدا کند

کمک‌های مؤمنانه تا ریشه کن شدن فقر در جامعه باید ادامه پیدا کند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: کمک های مردم کرمانشاه در این روزهای کرونایی به اقشار نیازمند استان ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین «شمیم حسینی» با هدف جمع آوری کمک های مؤمنانه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز آغاز به کار کرد.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم در سخنانی بیان داشت: مسلمان بودن برای خود دارای شرایطی است که به جای آوردن آنها ما را در زمره مسلمان بودن قرار می دهد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود اظهار کرد: یکی از این شروط برای نشان دادن مسلمانی خود، دستگیری و کمک به هم نوعان خویش در روزهای سخت است، روزهایی همانند امروز که کرونا بخش اعظمی از جامعه را با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو ساخته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: رسول اکرم(ص) درباره شروط مسلمانی چه زیبا می فرمایند که دستگیری از برادر مؤمن و هم نوع خویش، به راستی شرط مسلمان بودن است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: امیدواریم که مردم مومن و نوع دوست کرمانشاه در این آیین خداپسندانه و عام المنفعه حضوری پرشور داشته باشند تا بخشی از مشکلات معیشتی و اقتصادی اقشار آسیب پذیر در این استان برطرف گردد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه طبق اخبار و آماری که به دست ما می رسد مردم کرمانشاه در این ماهها که کرونا در جامعه شیوع پیدا کرده است، کمک های خوب و مناسبی برای یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر داشته اند که این عمل ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه تاکنون بیش از 2 میلیون بسته حمایتی و کمکی شامل کمک های نقدی، لوازم التحریر و ... توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه به دانش آموزان و مردم مستمند و نیازمند این استان انجام شده است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه این کمک ها تا ریشه کن شدن ریشه فقر باید در کشور و کرمانشاه ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: امام خامنه ای می فرمایند که باید مساجد و امامزادگان به کانون هایی برای جمع آوری کمک های ملت شریف و انسان دوست ایران اسلامی تبدیل شوند./1400/پ210/

ارسال نظرات