۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۸۸۸۳۰
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

سرلشکر فیروزآبادی عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کرد

سرلشکر فیروزآبادی عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: سرلشکر فیروزآبادی از روز نخست انقلاب تا پایان عمرش در خدمت انقلاب اسلامی بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در مراسم یادبود مرحوم سرلشکر سید حسن فیروزآبادی با اشاره به سوابق مبارزاتی وی، اظهار داشت: سرلشکر فیروزآبادی در عنفوان جوانی و دوران دانشجویی محور حرکت انقلاب اسلامی را شناخت و بالطبع در مقابل جبهه طاغوت و استکبار ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردان بزرگی را در مکتب خود پرورش داده است، گفت: برخی افراد از روز نخست پیروزی انقلاب تا به امروز انقلاب اسلامی را همراهی کردند و این عزیزان ارزشمندترین، سالم‌ترین، باوقار‌ترین و با استقامت‌ترین انسان‌ها هستند؛ چراکه که از روز نخست به رهبری انقلاب اسلامی لبیک گفتند و این پادررکابی تا آخرین نفس‌شان ادامه داشت.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: یکی از آن چهره‌هایی که این مراحل تکاملی را در نظام اسلامی به سلامت طی کرد، سردار سرلشکر بسیجی سید‌حسن فیروز‌آبادی است و قطعاً این افتخار بزرگ در پرونده درخشان وی ثبت و ماندگار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی یادآور شد: سرلشکر فیروزآبادی در دوران دانشجویی در مسجد کرامت مشهد مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا شد و با استفاده از دیدگاه‌های ایشان، نسبت به انقلاب اسلامی شناخت پیدا کرد، سپس جذب این جبهه شد و بعد از آن، کنش و رفتار انقلابی در راستای حمایت از جبهه انقلاب را از ایشان شاهد و ناظر بودیم؛ ایشان همواره رفتار خود را با رویکرد انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تنظیم می‌کرد.

وی عنوان کرد: تلاش سرلشکر فیروزآبادی همواره در راستای توسعه، شکوفایی و استقلال نظام اسلامی مشهود بود و این روند در دورانی که ایشان در جهاد سازندگی مشغول به خدمت بودند و یا در دوره‌هایی که در عرصه‌های مختلف در کنار دولت‌ها تلاش می‌کرد، قابل بررسی و تبیین است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: حضور ایشان در ستاد کل نیرو‌های مسلح که نزدیک به سه دهه بود، بیانگر ولایتمداری، وفاداری کامل و عشق به رهبری بود که این مهم در رفتار و گفتار و عملکرد ایشان متجلی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی سرلشکر فیروزآبادی تخصص‌گرایی در حوزه‌های مختلف بود؛ ایشان همچنین نسبت به روحانیت اعتقاد راسخ داشت و از آنان تبعیت می‌کرد.

ارسال نظرات