۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۸۸۸۷۵
حزب الله لبنان:

فرار اسرای فلسطینی، سیلی محکمی به اشغالگران اسرائیل بود

فرار اسرای فلسطینی، سیلی محکمی به اشغالگران اسرائیل بود
حزب الله لبنان موفقیت اسرای فلسطینی در رهایی از زندان رژیم اسرائیل را به ملت فلسطین و گروه های مقاومت تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای موفقیت شماری از اسرای فلسطینی در رهایی از امنیتی ترین زندان های رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی را به ملت فلسطین و گروه های مقاومت تبریک گفت.

حزب الله افزود: اقدام مجاهدان شریف، دستاوردی بی نظیر و سیلی محکمی به نیرو های اشغالگر و تدابیر شدید امنیتی آن است و شکست خفت باری برای سازمان امنیت و اطلاعات آن به شمار می رود و همچنین دلیلی بر سرزندگی، هوشیاری، صبر و جهاد مستمر ملت فلسطین تا آزادسازی سرزمین و اسرا است.

حزب الله تصریح کرد: این مناسبت، فرصتی برای تمرکز مجدد بر مسئله اسرا و زندانیان فلسطینی در زندان های اسرائیل و رسوایی اقدامات خشونت بار و نقض حقوق آنهاست.

حزب الله در پایان با بیان اینکه خداوند متعال برادران آزاد شده را حفظ کند، ابراز امیدواری کرد که نیرو های مقاومت بتوانند تمامی اسیران را از زندان اشغالگران آزاد کنند./۹۸۸/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
اعتراف رسمی بی‌بی‌سی فارسی به لو دادن محل اختفای "فهیم دشتی"

بی‌بی‌سی: شماره منتشر شده در پخش زنده، شماره آیدی ارتباطی وی در برنامه "زوم" بوده است!

این در حالی است که استفاده از زوم برای چنین مصاحبه هایی آن هم زنده در میدان جنگ عذر بدتر از گناه است؛ نرم افزاری که در هفته های پیشین طبق یک بیانیه رسمی اعتراف کرد اطلاعات حساس کاربرانش را در ازای دریافت 85 میلیون دلار در اختیار طرف ثالث قرار داده است!

این اعتراف ناخواسته از سوی بی بی سی در حالی صورت گرفت که با یک سرچ ساده در سامانه های ردیابی تخصصی می‌توان لوکیشن این شماره آیدی را استعلام کرد!
0
0