۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۸۸۹۲۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

فعالیت جهادی بانوان طلبه در مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد

فعالیت جهادی بانوان طلبه در مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد
لرستان- عزیزی با اشاره به انجام فعالیت های مختلف از سوی طلاب و مدارس علمیه در حوزه مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالیت جهادی طلاب در این عرصه ادامه دارد.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا بانوان طلبه لرستانی به صورت جهادی به مقابله با ویروس کرونا آمدند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اقدام جهادی بانوان در راستای کمک به کادر درمان، بیماران کرونایی و خدمت به عموم مردم افزود: راه اندازی کارگاه های خیاطی در مدارس علمیه استان یکی از اقدامات جهادی بانوان طلبه در تهیه ماسک و توزیع در سطح استان بود.

وی به برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه اشاره کرد و یادآور شد: جمع آوری کمک های مردمی، جذب حمایت خیرین و تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات جهادی بانوان طلبه بود.

عزیزی با اشاره به فعالیت طلاب در زمینه تجهیز اموات کرونایی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و کمک به آگاه سازی مردم در این راستا از دیگر اقدامات طلاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه طلاب خواهر در هر زمان که احساس نیز کنند در صحنه خدمت رسانی به مردم حضور خواهند داشت، تصریح کرد: اقدامات جهادی طلاب در زمینه مقابله با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هبه الله
Iran, Islamic Republic of
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
درود
0
0