۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۸۹۲۰۷
حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم در گفت‌وگو با رسا:

دولت سیزدهم آغاز دوره تغییر اراده ها، رویکردها و اصلاح رفتارها است

دولت سیزدهم آغاز دوره تغییر اراده ها، رویکردها و اصلاح رفتارها است
حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم گفت: آغاز کار دولت سیزدهم، دوره تغییر اراده ها، رویکردها و اصلاح رفتارهای حاکمان و آغاز حکمرانی جدید است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سفرهای رییس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان ها و مناطق محروم و کم برخودار گفت: ارتباط و حضور مسؤولان میان مردم و گفت‌وگو با آنها سبب افزایش اعتماد عمومی جامعه به دولت و نظام اسلامی ایران خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم بیان کرد: در هشت سال اخیر شاهد فاصله گرفتن رییس جمهور و دولتمردان از متن جامعه بودیم و حتی آقای روحانی گفته بود که از پشت شیشه اتومبیل مردم را رصد می کنیم و میزان رضایت مردم از دولت را به دست می آوریم.

وی با بیان اینکه مردم با مشکلات اقتصادی و شغلی مواجه هستند، گفت: فاصله گرفتن و جدا شدن دولتمردان از ملت سبب می شود که صدا و مشکلات مردم شنیده نشود، اما اگر مسؤولان میان ملت قرار گیرند و مردم بتوانند حرف ها و درد دل های خود را راحت بیان کنند، این امر سبب ایجاد آرامش خاطر مردم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم اظهار کرد: زمانی که مردم مشاهده می کنند هیچ مسؤولی پاسخگوی مشکلات آنها نیست و درب های اتاق مدیران به روی آنها همیشه بسته باشد، خشم و نارضایتی آنها را در برخواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در سال های 96 و 98 شاهد اعتراضات بزرگ مردمی در کشور بودیم که متأسفانه دشمنان آن را تبدیل به شورش علیه نظام کردند، اما نقطه آغازین این اعتراضات به سبب فاصله گرفتن دولتمردان و مسؤولان از مردم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم اظهار کرد: اکنون آیت الله رئیسی به استان ها و مناطق محروم سرکشی می کند، این موضوع قابل تقدیر است و جای بسی امیدواری دارد و رفتار وی الگویی برای هیأت دولت و استانداران خواهد شد که ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور زمان بر است، بیان کرد: اقدامات و علمکرد دولتمردان گذشته به گونه ای بوده که آثار منفی اقتصادی بر کشور به همراه داشته، از این رو رفع و محو این آثار نامطلوب زمان بر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم اظهار کرد: برای اینکه آثار اقدامات دولتمردان گذشته برطرف و همچنین برنامه ها و دستورالعمل های رییس جمهور و دولتمردان جدید اجرایی شود، مدتی زمان خواهد برد.

نماینده مجلس خبرگان ابراز داشت: آغاز کار دولت سیزدهم، دوره تغییر اراده ها، رویکردها و اصلاح رفتارهای حاکمان و آغاز حکمرانی جدید است.

ارسال نظرات