۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۸۹۳۴۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حرکت در مسیر انقلاب و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان ضروری است

حرکت در مسیر انقلاب و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان ضروری است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: حرکت در مسیر انقلاب و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی، تربیتی و تفریحی دانش آموزان ایتام در محل اردوگاه فرهنگی و تربیتی آیت الله کمالوند خرم آباد، در جمع خبرنگاران گفت: دانش آموزان اگر ایمان و عمل صالح داشته باشند در جامعه رشد می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه برای رسیدن به موفقیت باید همت والا داشته باشیم، افزود: رشد و ترقی از درون تلخی و سختی های زندگی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید و هزاران جانباز به خاطر آرمان های اسلامی، امربه معروف و نهی از منکر و حاکم شدن نیکوکاری تقدیم انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: امروز باید راه شهدا ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: حرکت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و حفظ ارزش ها باید مورد توجه نسل امروز قرار گیرد و برای خنثی شدن توطئه های دشمنان دانش آموزان باید بیدار باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران آرمان ها و ارزش ها را به خوبی می شناسند، گفت: عدالت خواه بودن و برخورد با فساد و مفسد مهم ترین مطالبه مردم و امری مهم برای تحقق آرمان های انقلاب است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات