۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۸۹۵۸۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسؤولیت‌ها امانتی برای خدمت صادقانه به مردم است

مسؤولیت‌ها امانتی برای خدمت صادقانه به مردم است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی ، مسؤولیت ها را امانتی برای خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: باید از امکانات برای خدمت به نظام، مردم و محرومان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت با اشاره به این که یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو الگو و اسوه خدمت گزاری در کشورمان زنده و پویا است، گفت: باید راه و روش این دو شخصیت برجسته از سوی مدیران و مسؤولان کشور ادامه پیدا کند.

وی، شهید رجایی را الگوی خدمت گزاری صادقانه معرفی کرد و افزود: امروز مدیران ما در نظام اسلامی باید تنها دغدغه خدمت به مردم داشته باشند.

امام جمعه ساری با بیان این که مسؤولیت ها فرصت ارزشمندی برای خدمت صادقانه به مردم است، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان در طول دوران مسؤولیت خود با تلاش در این مسیر گره ای از مشکلات مردم باز کردند به طور حتم مورد رضایت الهی و همچنین مردم قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که از هر فرصتی باید برای گره گشایی از مشکلات مردم استفاده شود، تصریح کرد: مسؤولان باید همه توان خود را در جهت تحقق مطالبات به حق مردم به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند اکثر مسؤولان کشور افرادی پاکدست هستند، بیان داشت: اما وجود برخی افراد معدود در بدنه اجرایی کشور که خارج از دایره پاکدستی هستند برای کشور و بدنه دولت خسارات زا است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که خدمت گزاران واقعی باید تشویق و تقدیر شوند، خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان باید خداوند متعال را معیار اصلی در کارهای خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید تلاش کنیم تا رضایت الهی را جلب کنیم، ادامه داد: از این مسند قدرت، اختیارات و امکانات در هر سطحی باید برای نظام، مردم و محرومان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید براین که همه تلاش ها باید در جهت خدمت به مردم، آبادانی و پیشرفت کشور باشد، بیان داشت: برای تحقق این اصل مهم باید مجاهدانه و با تفکر انقلابی تلاش کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که برای پیشرفت و توسعه کشور نباید منتظر دیگران باشیم، خاطرنشان کرد: کشورمان از ظرفیت و توانمندی های بالایی در همه حوزه ها برخوردار است که با نگاه به داخل می توانیم از سد مشکلات به راحتی عبور کنیم و دشمن را شکست دهیم./950/پ210/

ارسال نظرات