۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۸۹۸۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ورزشکاران پارالمپیک راه شهدا را ادامه می دهند

ورزشکاران پارالمپیک راه شهدا را ادامه می دهند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امروز ورزشکاران راه شهدا را ادامه می دهند، گفت: مدال‌آوران پارالمپیک خود را به شهدا پیوند دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوی امروز ورزشکاران هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز ورزشکاران راه شهدا را ادامه می دهند، افزود: مدال‌آوران پارالمپیک خود را به شهدا پیوند دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتدار و عظمت کشور مرهون رزمندگی جوانان، خون شهدا و صبوری خانواده آنان است، گفت: موفقیت ورزشکاران در عرصه های مختلف و کسب قهرمانی، هویت بزرگ ایران را به جهانیان نشان می‌دهد همانطور که رزمندگان این مهم را در جبهه های حق علیه باطل ثابت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: ورزشکاران با الگوگیری از شهدا، امروز در میدان دیگری برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش و ورزشکار نام‌هایی هستند که جوانمردی و تواضع را به دنبال دارند و جوانمردان دارای سخاوت و شجاعت هستند.

امام جمعه خرم آباد به وضعیت جسمانی و توانایی بالای ورزشکاران لرستانی اشاره کرد و عنوان داشت: باید به این ظرفیت توجه شود تا تا ورزش لرستان در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد.

گفتنی است، در این مراسم از حامد امیری دارنده نشان طلای ماده پرتاب نیزه، سجاد محمدیان دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه و مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات