۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۹۰۰۵۳
حجت الاسلام بابائیان:

روحیه خدمتگزاری و مردمی بودن رییس جمهور باید الگوی همه مسؤولان قرار گیرد

روحیه خدمتگزاری و مردمی بودن رییس جمهور باید الگوی همه مسؤولان قرار گیرد
مازندران - حجت الاسلام بابائیان با بیان اینکه روحیه خدمتگزاری و مردمی رییس جمهور الگوی مسؤولان قرار گیرد، گفت: مسؤولان مدیریت پشت شیشه‌ای را رها کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهر امیرکلا که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، این هفته را فرصت مغتنمی برای بازخوانی اهداف و آرمان های ناب دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان این که ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس باید همواره در جامعه زنده و پویا باقی بماند، افزود: خاطرات هشت سال دفاع مقدس، یکی از مهم ترین و باشکوهترین، فراز تاریخ ملت ایران، یک ثروت عظیم ملی، گنجینه ارزشمند و یک فرهنگ انسان ساز و تحول آفرین جامعه است.

امام جمعه امیرکلا با اشاره به این که هدف اساسی ما در هشت دفاع مقدس، دفع تجاوز و اثبات صلابت اسلام بود، خاطرنشان کرد: جنگ وصلح ما، تنها برای ادای تکلیف الهی بوده است.

حجت الاسلام بابائیان، صدور انقلاب، کنار زدن پرده از روی چهره تزویر جهانخواران، شناختن دوستان و دشمنان واقعی، شکست دادن دو ابرقدرت شرق و غرب، محکم کردن ریشه های انقلاب، ایستادن روی پای خود، ایجاد حس برادری و وطن پرستی دریکا یک مردم را از جمله مهم ترین برکات دفاع مقدس عنوان کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی سال ها در تلاش هستند مردم را از ارزش های دفاع مقدس دور کنند، افزود: باید این ارزش های متعالی با بهره گیری از ظرفیت ها و ابزارهای مختلف حفظ و تقویت شود.

وی با اشاره به این که دشمنان از ارزش های دفاع مقدس هراسان است و می کوشد با ابزارهای تبلیغاتی این ارزش ها را در جامعه کمرنگ کند، بیان داشت: اگر خدای ناکرده دشمن در این مسیر موفق شود، خسارت های جبران ناپذیری به کشور وارد خواهد شد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که ایران اسلامی در سایه همان ارزش های متعالی به قدرتی بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل شده است، افزود: اگر امروز دنیای غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار جرأت چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد به دلیل ارزش ها و آرمان هایی است که از دفاع مقدس به جای مانده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دفاع مقدس ایثار، شجاعت، همدلی، همبستگی و ولایت مداری ملت ایران را به اثبات رساند، خاطرنشان کرد: آن ارزش های متعالی باید به عنوان مسیر حرکت همواره مورد توجه همگان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گام های دولت سیزدهم برای تقویت اعتماد مردم اشاره کرد و گفت: باید با گسترش و تعمیق عدالت، اصلاح قوانین فسادزا، برخورد قاطع با مدیران فاسد، حضور مستمر و موثر در میان مردم، مردمی کردن نظارت و پرداختن به مسائل اقتصادی مردم، این اعتماد از دست رفته دوباره بازگردد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که همه مدیران و مسؤولان کشور باید رئیس جمهور را الگوی خدمتگزاری خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: مسؤولان مدیریت پشت شیشه‌ای را رها کنند چون با نشستن پشت میز نمی توان به حل مشکلات مردم امیدوار بود./950/پ202/

ارسال نظرات