۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۹۰۱۶۴
حجت الاسلام فاضلی تشریح کرد؛

برنامه های نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در هفته دفاع مقدس

برنامه های نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در هفته دفاع مقدس
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های بسیار خوب و متنوعی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس و هشت سال مقاومت در برابر قدرت های زورگوی جهان نشان از حقانیت ملت و انقلاب اسلامی ایران بود که به همه جهانیان ثابت شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: پاسداشت ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع وظیفه همه ماست و باید در هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و انقلابی، نام و یاد رشادت های جوانان این سرزمین را زنده کنیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه ویژه برنامه های بسیار خوبی در نظر گرفته است.

حجت الاسلام فاضلی به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و گفت: با حضور طلاب و ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه یک اردوی فرهنگی در قرارگاه شهید همت شهرستان روانسر برگزار خواهیم کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: از جمله برنامه های این اردوی یک روزه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود می توان به حضور علما و بسیجیان حوزه های علمیه اهل سنت در اردوی میدان تیر در این قرارگاه اشاره کرد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین در این روز با حضور ائمه جمعه و طلاب اهل سنت استان کرمانشاه یک نشست بصیرتی برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام فاضلی در ادامه سخنان خود بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس قاریان اهل سنت در روز جمعه جاری به مساجد اهل سنت شهرستان های سنی نشین کرمانشاه اعزام خواهند شد و قرائت قرآن کریم در تربیون نماز جمعه توسط این عزیزان و فعالان قرآنی انجام می گیرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی دیگری نیز در این هفته مدنظر داریم که با توجه به وضعیت کرونایی جامعه در فضای مجازی اجرا خواهد شد./841/

ارسال نظرات