۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۹۰۰۶۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

توزیع ۲ هزار بسته کمک تحصیلی میان دانش آموزان کم بضاعت کرمانشاهی

توزیع ۲ هزار بسته کمک تحصیلی میان دانش آموزان کم بضاعت کرمانشاهی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: امسال بیش از ۲ هزار بسته تحت عنوان «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان بی بضاعت کرمانشاه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: در کنار ادای فرایض دینی که برای همه ما مسلمانان واجب می باشد، باید نسبت به هم نوعان خویش نیز احساس تکلیف داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: به همین منظور باید گفت که عبادات ما در کنار اعمال خیر و نیک اندیشه است که ارزش و جایگاه والایی پیدا می کند، زیرا عمل صالح بخش مهمی از زندگی یک انسان مومن و باتقواست.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در امور خیر و عامه المنفعه همیشه پیشقدم بوده است و در طول سال شاهد این اقدامات از سوی این سازمان دینی و فرهنگی در سطح کشور و این خطه از ایران اسلامی هستیم.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: بی شک با توجه به مشکلات اقتصاد و معیشتی برخی از خانواده ها، تهیه لوازم التحریر و ... توسط برخی از والدین برای فرزندان خود سخت و حتی غیرممکن است، بنابراین اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه بخشی از این نیازهای ضروری دانش آموزان بی بضاعت استان را هر ساله تامین می نمایید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: امسال هم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و نیز اعتبارات موجود بیش از 2 هزار بسته تحت عنوان «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان بی بضاعت استان کرمانشاه توسط این اداره کل توزیع خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: هزینه این بسته های اهدایی از طریق درآمد موقوفات و نیات واقفین استان کرمانشاه تامین شده است و ان شاء الله از ابتدای مهر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهند شد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این طرح خداپسندانه در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان بی بضاعت انجام می شود، بنابراین امیدواریم در سال های آینده میزان این کمک ها از سوی واقفین و خیرین نیک اندیش افزایش داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با شناسایی دانش آموزان بی بضاعت در سطح کرمانشاه، 1400 بسته در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی و 600 بسته دیگر در بین دانش آموزان مقطع متوسطه این استان توزیع خواهد شد./1400/پ210/

ارسال نظرات