۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۹۰۰۶۵
امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان کرد؛

بصیرت ملت ایران، خنثی کننده توطئه دشمنان

بصیرت ملت ایران، خنثی کننده توطئه دشمنان
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دشمن همواره به دنبال برهم زدن امنیت کشور است ولی با وجود بصیرت سیاسی و دینی ملت ایران این توطئه هرگز عملی نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس خود بخش مهمی از  موجودیت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: شاید در این دوران سختی ها و مشکلات بسیاری برای کشور پیش آمد ولی در کل دوران دفاع مقدس به نوبه خود برای این کشور زمینه توسعه و اقتدار در سال های بعدی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی اظهار داشت: از سوی دیگر دفاع مقدس و پیروزی ایران در جنگ نابرابری که بسیاری از دشمنان منطقه ای و جهانی این انقلاب اسلامی مستقیم و غیرمستقیم حضور داشتند، برای جهانیان پیام های بسیار داشت.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه روحیه جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس به عینه در بین رزمندگان اسلام مشهود بود، تاکید کرد: رزمندگان ایرانی در دوران هشت سال دفاع عملا با دستان خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح قرار گرفتند، ولی این ایمان و حقانیت آنان بود که بر سلاح و تسلیحات دشمنان پیروز شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه باید ملت ایران قدردان شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشند، گفت: امنیتی که اکنون در ایران شاهد آن هستیم مرهون این ایثارگری هاست، بسیاری از دشمنان همواره به دنبال برهم زدن امنیت این نظام وانقلاب هستند ولی باید گفت که با بصیرت سیاسی و دینی ملت ایران این توطئه ننگین دشمنان هرگز عملی نخواهد شد./1400/پ210/

ارسال نظرات