۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۹۰۳۰۳
رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اصفهان برای تبدیل تهدیدها به فرصت

استفاده از ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اصفهان برای تبدیل تهدیدها به فرصت
اصفهان ـ حجت الاسلام شفیعیان با اشاره به ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ظرفیت های دفتر تبلیغات اصفهان امکان تبدیل تهدیدها به فرصت را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدجواد شفیعیان رییس جدید مؤسسه آموزش عالی حوزی علامه مجلسی اصفهان، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی و معاونین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: آموزش چه در دانشگاه چه در حوزه علمیه با چالش‌ها و شرایط جدیدی مواجه است، از ضعف بینش و نگرش طلاب و دانشجویان نسبت به علم و آموزش تا ضعف در تحقیق و پژوهش و چالش‌های امروز مانند شرایط کرونا و برخط شدن کلاس‌ها، هرکدام روی آموزش و برنامه های آموزشی اثرگذار بوده است.

وی در ادامه افزود: چالش های موجود این نگرانی را ایجاد کرده که در مواجهه با آنها باید چگونه برخورد کرد، برخی چالش‌ها را به عنوان ضعف و تهدید می‌دانند و برخی شرایط پیش آمده را فرصتی در عرصه آموزش می‌دانند.

رییس مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی اظهار کرد: به فضل خداوند متعال دفتر تبلیغات ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و تکیه و اعتماد به این ظرفیت‌ها از جمله غنای علمی و فکری و فرهنگی بخش‌های مختلف دفتر و افراد حاضر در این بخش‌ها و مراکز علمی مرتبط با دفتر تبلیغات، فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیار ارزنده‌ای را ایجاد کرده و امکان تبدیل تهدیدها به فرصت فراهم آمده است.

حجت الاسلام شفیعیان با اشاره به اهمیت استفاده عملی از پایان نامه‌های مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که اهداف عالی که برای مؤسسه علامه مجلسی ترسیم شده است را محقق کنیم و از همه صاحب نظران و اهالی علم درخواست داریم در این مسیر یاری رسان ما باشند./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات