۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۹۰۳۸۹
آیت الله سعیدی:

قم در واکسیناسیون باید پیشتاز باشد

قم در واکسیناسیون باید پیشتاز باشد
نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: مردم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هرچه سریع‌تر واکسن خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار محمدرضا قدیر ریس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان گفت: در حرکتی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص واکسیناسیون انجام شد آثار مثبتی در کاهش روند بیماری و فوتی ها را شاهد بودیم که این روند باید با قوت تا ریشه کن شدن کامل این بیماری منحوس ادامه پیدا کند.

وی افزود: ما در حرم اهل بیت(ع) باید الگویی برای کشور باشیم و در این راستا مردم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هرچه سریع‌تر واکسن خود را دریافت کنند.

امام جمعه قم گفت: سلامت نعمتی است که خداوند به انسان‌ها ارزانی کرده و نباید به واسطه تبلیغات نادرست عده‌ای به خطر بیافتد.

وی همچنین از فعالیت و زحمات تمام جهادگران وطلاب در کنار کادر درمان استان تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: مدافعان و رزمندگان کسانی بودند که در ۸ سال دفاع مقدس از داشتن ابزار جنگی مقدماتی محروم بودند ولی با همراهی مردم و رهبری امام راحل و روحیه ایثار و شهادت و اخلاصی که داشتند در میدان نبرد بر دشمن فائق آمدند.

ارسال نظرات