۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۶۹۰۳۹۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تکیه بر دانش و توان داخلی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است

تکیه بر دانش و توان داخلی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است
لرستان-حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت درس گرفتن از دوران دفاع مقدس برای حرکت به سمت پیشرفت کشور گفت: تکیه بر دانش و توان داخلی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسؤولان نیروهای مسلح استان لرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اتکا به جوانان، توانایی و ظرفیت‌های داخل کشور از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دفاع و تبلور جانفشانی های اصحاب کربلا را در جنگ هشت ساله مشاهده کردیم، عنوان داشت: هشت سال جنگ تحمیلی برای ملت ایران سراسر درس است و ارزش ها و دستاوردهای آن دوران باید در جامعه امروز تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه تصریح کرد: نکات ارزنده‌ فرماندهان جنگ باید به نسل آینده بازگو و تاریخ دفاع مقدس با دقت بیشتری بررسی شود تا ترسیم راه آینده باشد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی از جهت سیاسی، استقلال و تمامیت ارضی کشور، امنیتی و دفاعی پیروز شدیم، خاطرنشان کرد: تکیه به دانش و توان داخلی از درس های بزرگ دوران دفاع مقدس بوده و نیاز جامعه برای حرکت رو به پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برخورد با فساد و بی عدالتی ها تأکید کرد و گفت: برای حفظ ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس باید جلوی فساد و بی عدالتی ها گرفته شود./9451/ د102/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات