۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۹۰۴۰۳

ویژه برنامه های اربعین حسینی در بهار تشریح شد

ویژه برنامه های اربعین حسینی در بهار تشریح شد
همدان ـ ویژه برنامه های اربعین حسینی در بهار توسط رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد جمشیدی امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی در بهار با اشاره به تقارن اربعین و هفته دفاع مقدس به برنامه‌های پیشنهادی اربعین از جمله اجرای روضه خوانی در مقابل منزل خانواده شهدا به صورت محله محور در راستای هر محله یک حسینیه، برگزاری ختم قرآن و ختم صلوات اشاره کرد.

رییس تبلیغات اسلامی بهار گفت: ادامه داد: پویش نذر خون برای تبلیغ اهدای خون و استقرار پایگاه انتقال خون سیار، جمع آوری کمک‌های مومنانه در مساجد، فضا سازی شهر و کوچه‌ها و محلات به همت شهرداری‌ها و هیئات مذهبی شهرهای بهار، قرائت زیارت اربعین به صورت متمرکز، برگزاری کرسی تلاوت در هیئات مذهبی، برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی اربعین در فضای مجازی، انتشار محتوای مرتبط با ایام اربعین در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی اربعین است.

این استاد حوزوی افزود: برگزاری گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی و مداحان خواهر شهرستان بهار، مراسم عزاداری و سوگواری در مساجد، حسینه ها و هیئات مذهبی، اجرای پویش زیارت نیابتی و اعزام مبلغ به هیئات و روستاها از جمله مهمترین برنامه‌ها در ایام اربعین خواهد بود.

امام جمعه بهار نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از علامت مؤمن قرائت زیارت اربعین است که پایبند بودن به فرازهایی که در داخل زیارت اربعین است که جز علامت‌های مؤمن است.

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده گفت: اربعین ظرفیت عظیمی برای مقدمه سازی ظهور است، ما باید از تمامی تهدیدها به بهترین نحو استفاده و آنها را تبدیل به فرصت کنیم./1400/د101/

ارسال نظرات