۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۹۰۵۱۶
امام جمعه کرمانشاه:

دفاع مقدس، زورگویان و جنگ طلبان را به دنیا معرفی کرد

دفاع مقدس، زورگویان و جنگ طلبان را به دنیا معرفی کرد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: یکی از بارزترین ارزش های نظام جمهوری اسلامی، دفاع مقدس است، دفاعی که عملا دنیا را متحول کرد و زورگویان و جنگ طلبان را به جهانیان شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که امام راحل انجام دادند، تغییر نگرش و باورهای جامعه و مردم بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: به طوری که نوع نگاه و تفکر مردم ایران در حال حاضر نسبت به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه و نقش مهم شهدای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: امروز شاهد ارزش های بسیار مهمی در جامعه هستیم ارزش هایی که در بطن جامعه نهادینه شده است و همه به طور عینی شاهد این ارزش های والای انسانی هستیم.

آیت الله علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه گفت: یکی از بارزترین ارزش های نظام جمهوری اسلامی، دفاع مقدس است، دفاعی که عملا دنیا را متحول کرد و زورگویان و جنگ طلبان را به جهانیان شناخت.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه افزود: سرمشق رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس قیام امام حسین علیه السلام در کربلا بود و همین امر باعث افزایش روحیه جهاد و ایثار در بین دلاورمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس گردید.

آیت الله علما در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل که درباره هشت سال جنگی تحمیلی می فرماید، غربی ها در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اسلام سیلی خوردند موضوعی که دشمنان هم به آن معترف هستند./1400/پ201/

ارسال نظرات