۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۹۰۵۷۵
معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه:

۵۰ نفر از اساتید حوزوی کرمانشاه در دوره دانش افزایی شرکت کردند

۵۰ نفر از اساتید حوزوی کرمانشاه در دوره دانش افزایی شرکت کردند
کرمانشاه - حجت الاسلام صلاحی گفت: ۵۰ نفر از اساتید حوزوی کرمانشاه در دوره دانش افزایی شرکت کردند و گواهی پایان دوره دریافت نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حسین صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک دوره سه روزه کامل دانش افزایی برای اساتید حوزوی استان کرمانشاه برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: این دوره دانش افزایی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار گردید.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در این دوره دانش افزایی بیش از 50 نفر از اساتید مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه شرکت فعال داشتند و از مباحث ارائه شده در این دوره بهره مند شدند.

حجت الاسلام صلاحی در ادامه افزود: مدرس این دوره از کلاس های دانش افزایی در استان کرمانشاه، استاد طُرقی؛ استاد تدریس روش تحقیق، از اساتید مجرب استان قم بود.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه گفت: این دوره با موضوع آشنایی با آخرین روش های مهارت های تدریس با تکیه بر تدریس در فضای مجازی برگزار شد و در پایان از شرکت کنندگان آزمون گرفته شده و به پذیرفته شدگان گواهی پایان دوره داده شد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود تصریح کرد: این دوره سه روزه دانش افزایی در مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار گردید./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
باید در تربیت نیروی کارآمد و متعهد تلاش حداکثری داشته باشیم تا مشکل اصلی کشور که ضعف مدیریت است بر طرف شود و زمینه اصلی شکوفایی کشور فراهم شود
0
0