۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۹۰۶۱۹
رئیس شورای اصولگرایان کاشان:

دفاع مقدس جنگ اراده‌ها در مقابل استکبارجهانی بود

دفاع مقدس جنگ اراده‌ها در مقابل استکبارجهانی بود
اصفهان - سردار نائینی گفت: 8 سال دفاع مقدس جنگ اراده ها در مقابل استکبارجهانی برای تثبیت جمهوری اسلامی ایران بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردارجواد نائینی ظهر امروز در نشست خبری با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به چهار هدف استکبار جهانی از حمله به ایران، افزود: جنگ تحمیلی دو برابر جنگ جهانی، یک و نیم برابر جنگ جهانی دوم و سه برابر جنگ شبه جزیره کره یعنی ۲ هزار و ۸۸۷ روز به طول انجامید و رزمندگان اسلام طی این مدت در ۱۹ عملیات بزرگ، ۱۹ عملیات متوسط و ۱۲۵ عملیات کوچک شرکت داشتند.

وی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر جهان را از مهمترین دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس دانست و تأکید: ۸ سال دفاع مقدس جنگ اراده‌ها در مقابل استکبارجهانی برای تثبیت جمهوری اسلامی ایران بود.

به گفته وی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس که از پشت میز کلاس‌های درس و ادارات و کارخانجات راهی جبهه شده بودند تنها سلاح شان اراده قوی در برابر ارتش تا دندان مسلح دشمن بود که از پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی دنیا بهره‌مند بودند.

سردار نائینی با اشاره به اینکه عراق در ابتدای جنگ ۱۲ لشکر مستقل و حدود ۲۵ تیپ پیاده داشت، یادآور شد: عراق با وجود دادن ۱۷ هزار اسیر در عملیات فتح خرمشهر و ۲۹۵ هزار کشته در طول جنگ، در حالیکه در پایان جنگ از ۱۲ لشکر عراق باید ۵ لشکر باقی مانده باشد، اما ۵۸ لشکر داشتند که این نشان دهنده کمک های جهانی به عراق بود.

رئیس شورای اصولگرایان کاشان وحدت کلمه، توجه به فرامین امام و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس دانست و افزود: این سه مؤلفه سبب شد تا مردم انقلاب را از خودشان بدانند و در صحنه باقی بمانند.

وی ادامه داد: اگر مردم روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند و از اهداف انقلاب اسلامی شناخت داشته باشند و در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته باشند سبب خواهد شد تا انقلاب اسلامی تا ظهور امام عصر (عج) تداوم باشد و این همان درسی است که از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس آموخته ایم.

سردار نائینی با اشاره به انواع تهاجمات، بحران ها، تحریم‌ها و تهدیدها، جنگ سیاسی و فرهنگی و تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران، ابراز داشت: شکست دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت و جنگ نرم به برکت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم و تداوم حضور مردم در صحنه انقلاب امروز بیش از هر زمانی باید بروز و ظهور داشته باشد، یادآور شد: براساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب تحقق تمدن اسلامی در عبور از پنج مرحله وقوع انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی جامعه و کشور اسلامی اعلام کرد و اکنون ما در دوران ایجاد دولت اسلامی قرار داریم.

رئیس شورای اصولگرایان کاشان با اشاره به اینکه امروز سه قوه انقلابی هستند و نوبت به محقق شدن جامعه اسلامی رسیده است، گفت: در جامعه اسلامی مسؤولان باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند و مردم نیز باید در صحه حضور داشته و مطالبه گر باشند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات