۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۹۰۸۷۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

حوزه علمیه خواهران لرستان طرح تربيت حافظ نهج البلاغه را برگزار می کند

حوزه علمیه خواهران لرستان طرح تربيت حافظ نهج البلاغه را برگزار می کند
لرستان - عزیزی از برگزاری طرح تربيت حافظ نهج البلاغه در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این طرح ویژه مديران ، كادر، اساتيد و طلاب است.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری طرح تربيت حافظ نهج البلاغه خبر داد و بیان داشت: این دوره برای کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: مسابقه حفظ 110حکمت از کلام قصار امیرالمومنین علی(ع) در نهج البلاغه؛ (حكمت 1 الي حكمت 110) برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات نهج البلاغه 17 مهرماه برگزار می شود و طلاب خواهر در سراسر مدارس علمیه استان می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

عزیزی یادآور شد: نتایج این دوره از مسابقات نهج البلاغه 24 مهرماه همزمان با آغاز امامت حضرت ولي عصر0عج) اعلام می شود.

وی در ادامه از برگزاری نشست های بصیرتی برای طلاب مبلغ خبر داد و اظهار داشت: این نشست ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت دوره ای برای طلاب مبلغ برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب در مناطق روستایی و مساجد عنوان کرد: برگزاری این دوره های بصیرت بخشی فرصتی مناسب برای تقویت برنامه های فرهنگی تبلیغی است.

وی به برگزاری مسابقه فرهنگی هنری دفاع مقدس ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان اشاره کرد و یادآور شد:  خواهران طلبه مدارس علمیه می توانند آثار فرهنگی هنری خود را در قالب کلیپ، دلنوشته و عکس نوشته تا ۱۰ مهرماه در پیام رسان های مجازی حوزه علمیه خواهران لرستان ارسال نمایند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات