۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۶۹۱۶۱۶
معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد؛

ضرورت فعالیت هر چه بیشتر سازمان تبلیغات در حوزه کودک، نوجوان و زنان

ضرورت فعالیت هر چه بیشتر سازمان تبلیغات در حوزه کودک، نوجوان و زنان
لرستان- حجت الاسلام عزت زمانی بر ضرورت تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی کودک و نوجوان و زنان گفت: این اقدام در جامعه تأثیر 100 درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، در نشستی با مسؤولان تشکل‌های میان تخصصی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای به گمراهی کشاندن نسل جوان، گفت: بکارگیری همه ظرفیت های  فرهنگی برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن ضروری است.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر ضرورت فعالیت تخصصی تبلیغی در دو حوزه کودک و نوجوان و زنان افزود: با بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی و رسانه و هنر که آن را حوزه تبلیغ نوین سازمان می‌دانیم، باید در عرصه تبلیغ کار کرد.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی امروز متعلق به دهه ۵۰ و ۶۰ است، اظهارداشت: باید سازمان تبلیغات اسلامی کودک و نوجوان را راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام عزت زمانی با تأکید بر اینکه دنیای نسل جدید دنیای متفاوتی است که نیاز به برنامه ریزی دارد، خاطرنشان کرد: براین نسل جوان و زنان باید کارهای گسترده ای صورت گیرد نیاز به همت جهادی است.

وی با اشاره به تأکید حجت الاسلام قمی در زمینه تشکیل سازمان تبلیغات زنان گفت: به کار گرفتن این ظرفیت در جامعه نقش آفرین بوده و بسیار تأثیرگذار است.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه تصریح کرد: عرصه کودک و نوجوان و زنان دو عرصه مهم است که کار در آنها هم سخت و زمان بر است ولی نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه امسال راه اندازی مرکز آموزشی تشکل‌های سازمان راه اندازی می شود، گفت:بر اساس نیازها باید سامانه جدید و متناسب تعریف شود و برای حرکت به سمت تحول باید برنامه ریزی شود./9451/پ۲۱۰/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات